Aviseringar
Rensa alla

Vad använder du för parfym?


viva.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Använder oftast Bodyshops dofter, ex. vanilj och white musk.

Är väldigt sugen på dofterna från Lush, men ekonomin tillåter ej.


   
SvaraCitera
höna

Är asdålig på parfymer. Det är så dyrt också. gillade 1880 från cerutti lr va den heter. Och dkny det röda äpplet. Båda är slut så använder mammas. Olika från dag till dag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar oftast använda Clean - Skin, den är min absoluta favorit. Luktar sååååå gott och inte alls sötsliskigt som många parfymer tenderar att göra. När jag känner för att variera blir det Marc Jacobs - Daisy eller Juicy Couture - Peace Love and Juicy Couture. Har även en från John Galliano som heter Parlez-Moi d´Amour. Använder den bara ibland då den luktar så mycket. Inget som passar sig till vardags enligt mig. 

Vilken typ av doft är du ute efter? Torr, fruktig, söt, blommig, myskig?


   
SvaraCitera
reben

nån diesel med astöntigt namn som jag verkligen inte kmr ihåg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag använder warm cotton, luktar gott men inte så mycket, perfekt att ha i typ skola/jobb.. använder också DKNY's äpple(både röd och grön, fast tycker mest om grön) parfym som luktar väldigt fräschtrekommenderar båda två!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

använder ej så ofta men brukar köra på loverdose från diesel. luktar lite lakrits, gillart. 


   
SvaraCitera

Katy Perrys Killer Queen, Lady million (dayuuum), Loverdose tattoo, Alyssa Ashley's Vanilla eller Pink sugar ibland Naomi Campbell Cat Deluxe, alla luktar bäst. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Britney Spears Midnight Fantasy 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eau de Santal, för närvarande.


   
SvaraCitera

Nicky Minajs Pink Friday doftar ganska sött och feminint tycker jag.
Diamond Dust och Fresh Sorbets luktar också gott.
Naomi Campbell och Ralph Lauren nr 2 luktar himmelsk.
Hollisters bodymist luktar också helt okej!


   
SvaraCitera