Aviseringar
Rensa alla

Vad attraheras du av?


Sa ra:

nä, jag gillar inte david beckham-typen quote]
inte jag heller [rolleyes]


   
SvaraCitera

Blä D:


   
SvaraCitera

4:an och 5:an (- I [love] Gregory Peck - )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

(- I [love] Gregory Peck - )

han är sexig ja 🙂 asså fan vad fin han var på denna bilden. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/07/Snows_kilimanjaro_gregory_pec... En riktig man [love]


   
SvaraCitera

5an


   
SvaraCitera

Image
Denna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nummer två å fyra säger jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HighParadise:

Ingen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ju inte påstå att någon var säskilt...attraktiv...[tired] Prova några andra bilder kanske? [y]


   
SvaraCitera

catch_me:

Kan ju inte påstå att någon var säskilt...attraktiv...[tired]


   
SvaraCitera

Angelize:

om fyran kunde förminska sitt fat ass så skulle jag säga nr fyra

profet en har talat


   
SvaraCitera

Sa ra:

Själv så tycker jag att alla är det eftersom jag tycker att jag har väldigt bra smak.

Haha.
Det är väl självklart?


   
SvaraCitera

Sa ra:

eftersom jag tycker att jag har väldigt bra smak

Du tycker fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Haha.
Det är väl självklart?

ja, men nu är det så iallafall och majoriteten här kan inte se det vackra i bilderna, så tycker jag Iallafall.

Black Grail:

Du tycker fel.

Nej [shake] Kanske tycker du det men jag gör inte det! Jag tycker inte att jag tycker fel, det vore ju att motsäga mig själv :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Han är jättesnygg och en bad boy. 2. hon poserar fint och har jättefina bröst. 3. Kanske inte klänningen var den finaste men hennes hår är verkligen fint, tänk på att denna bilden togs på 80-talet eller 90-talet. Sminket ligger också i tiden anser jag, läpparna och ögonmaken. 4. hon är jättesöt och har jättefin kropp <3 5. Han är verkligen vacker, manlig.. 6. John F. Kennedy Jr var och ÄR snygg , världen kan inte ha fel när de utsåg honom till världens sexigaste man.

Detta var det väl egentligen ingen mening med, men jag kan mer än er, typ alla på bilderna är modeller tex Gia Carangi som var en toppmodell på 80-talet, och hon var verkligen väldigt vacker


   
SvaraCitera