Aviseringar
Rensa alla

Vad BÄNKAR alla KILLAR och TJEJER? OBS END. SERIÖS


Ämnesstartare

Majkie2 du får tro vad du vill men jag är 15 åring och bänkar 90 kg, så tro vad du vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske bänkar 90 men många ljuger som Majkie2 säger. Jag vet tex några hockey bögar som tränar på gym som säger att dom tar 100kg i bänken. dom är 15, men när jag kom till gymmet en dag så var dom där och skröt hur starka dom var i bänk. Då gick jag fram till dom och sa upp till bevis. En av dom la sig på bänken och provade på 70kg och han kunde inte rubba stången! Så det är sant att många ljuger.

P:s Hockey bögen fick stryk som fan två dagar senare...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bänkgurra: Fick han stryk av dig eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja självklart. Vi är olika gäng. jag är med styrkelyftarna dom är hockey bögar. när vi mötts på stan blir det jämt bråk, men vi vinner jämt i alla fall... Vi brukar ha med oss magnus som är nm mästare i styrkelyft när vi är ute. Han tar 320 i knäböj, 335kg i marklyft och 205kg i bänken. Då har dom absolut ingen chans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe ok....så du e en riktig tuffing då asså[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nja...det vet jag inte. Men jag fick stryk av en stor hockey bög en gång. Han är en riktig slagskämpe. Men Magnus slog utt två tänder på han sen så skit samma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bänkgurra:

Ja självklart. Vi är olika gäng. jag är med styrkelyftarna dom är hockey bögar. när vi mötts på stan blir det jämt bråk, men vi vinner jämt i alla fall...

FAN NU BLIR JAG MOTIVERAD ATT TRÄNA. KÄNNER FÖR ATT GREPPA EN STÅNG OCH BARA SLITA [mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min pojkvän tar 1000 kg i bänk. Och han tränar inte ens. Stålmannen heter han... Skit på er klenisar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ålder: 20 år
Längd: 175 cm
Vikt: 80 kg
Bänkar: 92 Kg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

antar att du pysslar med steroider ?

Om du ser hur gammal jag är. Samt hur länge jag har tränat så är 155kg inte speciellt bra. Har polare som är betydligt starkare. Andra sidan har jag inte lakt upp mitt träning så att jag ska öka nämnvärt i bänken. Försöker snarare köra lite lätare för få bra kontakt. Om jag skulle vara ute efter öka i bänken. Hade jag förmodligen legat och pumpat oftare på få reps. Så för mig är 155 väldigt dåligt resultat, och nej har inte rört steorider. Även om varit bra sugen flera gånger.
FÅ se hur länge man kan hålla sig ifrån sånt,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag e 14 år 178 cm lång

väger : 75kg

tar som högst 95kg i bänk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

17 år 1,83 cm lång

väger 98 kg

bänkade: 110kg förra året


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

18 år 1.94 lång

Väger 88 kg

Vet inte vad jag tar som max, men jag tränar med 70.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ålder:16
Längd:180cm
Vikt:70kg
Bench: 55kg
Squat: 80kg
Power clean: 70 kg
Incline: 50kg

Kanske inte direkt sa jattebra, borde ju dessutom ha hogre i squay och power clean, men eftersom jag bara hallit pa en manad se e jag nojd [bigsmile] tycker d e skitkul o styrketrana o ska definitivt fortsatta!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är det ingen som kunde svara på isdrakes fråga? vad innebär att bänka? undrar det jag också!
och HUR bänkar man? :p att ingen svarade på det tycker jag är sjukt konstigt


   
SvaraCitera