Aviseringar
Rensa alla

Vad besöker du för sidor på internet?


Smilen
Ämnesstartare

Vad finns det för sidor som du besöker på internet?

Berätta vilken sida du besöker allra mest.

www.Ungdomar.se
www.Wikipedia.com
www.Google.com
Lastfm.se


   
Citera

Pratabas.se


   
SvaraCitera

Blocket.se


   
SvaraCitera

Blocket, olika hus-sidor, FASS-vårdpersonal, ”exam.net”, It’sLearning.com, Wikipedia 


   
SvaraCitera
Haien

De sidor jag regelbundet besöker är väl nästan bara ungdomar och youtube, är dock för det mesta inne på sökresultat


   
SvaraCitera

Reddit


   
SvaraCitera

Flashback och nån CSGO betting sida för det mesta.


   
SvaraCitera

Hotstuff
Discogs
Vinylbörsen
Anthem
Instagram
Jackie


   
SvaraCitera

Shoppingsajter typ Blocket, Tradera, Wish och globala Ebay, tyska Ebay och engelska Ebay.

Diskussionsforum typ Flashback, Bygga Hus, Rika Tillsammans, Vi Bilägare, Garaget, Min Hembio, Swedroid, Reddit, Classic Rock Forum, Sweclockers m fl.

Lägsta pris sajter typ Prisjakt och Pricerunner.

Samt naturligtvis - The Pirate Bay - vår svenska stolthet som upprört de miljardstinna multinationella företagen. Skadeglädje


   
SvaraCitera

Samt... Oftast under de senaste två månaderna hänger jag på sidan *LÄNK BORTTAGEN*. detta är en chatroulette-typ tjänst, eller omegle, om du har hört talas om dem. I allmänhet, Online privata videochatt tjänster. En mycket intim och intressant sak för kommunikation mellan en man och en kvinna och ett bra sätt för män att hitta sin älskling.


   
SvaraCitera

Billius:
Samt... Oftast under de senaste två månaderna hänger jag på sidan *LÄNK BORTTAGEN*. detta är en chatroulette-typ tjänst, eller omegle, om du har hört talas om dem. I allmänhet, Online privata videochatt tjänster. En mycket intim och intressant sak för kommunikation mellan en man och en kvinna och ett bra sätt för män att hitta sin älskling.

menar du ome tv? bara mest snubbar där ju Förvirrad 


   
SvaraCitera

darkwebbGalen


   
SvaraCitera

agnesberg:
darkwebbGalen

Får jag vara nyfiken och fråga vad du som ung tjej gör på Deep Web och på Dark Net? Det innebär att du kör TOR parallellt med din ordinarie web browser?


   
SvaraCitera

Animegogo Skeptisk
Animeseason Gråter
Asianwiki ftw
Blogspot 
Bilddagboken 
Dramacrazy Trött
Dramacool 
Dramanice 24/7 Hjärta
Ds Icke!
Facebook emo grupper Rodnar
Funplanet
Helgon Trött
Imdb 
Kissasian Skeptisk
Myanimelist Skeptisk
Mydramalist Hjärta
Skapamer
isketch Tumme ned

det var någon mer sida jag alltid glömmer namnet på, med wiki. Fandome?


   
SvaraCitera

Devil inspired typ 
Dollskill 
Kawaiishop
Newasiantv 
Rainbow island
Tokyo fashion


   
SvaraCitera