Aviseringar
Rensa alla

vad betyden den här låten för er?


Ämnesstartare

<object width="500" height="405"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NzE8TBXzdC0&hl=sv&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NzE8TBXzdC0&hl=sv&fs=1&color1=0xcc2550&color2=0xe87a9f&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="405"></embed></object>
vad betyder denna låten för er?

denna väcker massa minnen hos mej, den är gammal men ändå jvligt vacker<3 i orginalxD[love]


   
Citera
Ämnesstartare

men fan vrf funkar det inte att bädda in o lägga in på denna sidan?:/


   
SvaraCitera

Lol, fail.


   
SvaraCitera

inget


   
SvaraCitera

emmaa__:

men fan vrf funkar det inte att bädda in o lägga in på denna sidan?:/

Kopiera bara in texten från adressfältet så funkar det fint


   
SvaraCitera

[smile]köttbullar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej väntahahaxD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så vad betyder den låten för er. i orginal;)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den här låten betyder att jag måste köra in 2 stickor in till hjärnan så att jag aldrig behöver höra något mer någonsin igen, mitt liv är komplett nu. Jag tackar dig av hela mitt hjärta, din enorma kunskap inom sång och musik har förändrat mitt liv. Om jag kunde skulle jag ge dig min samling med tånaglar som jag sparar ifall jag tappar en någon dag, men det går ju inte över internet. Men jag älskar verkligen det här, you made my day.

[y]


   
SvaraCitera

emmaa__:

så vad betyder den låten för er. i orginal;)

Jag vill klösa trumhinnorna ur mig


   
SvaraCitera

Jag vågar inte lyssna.


   
SvaraCitera

Den betyder lika mycket för mig som du betyder för världen, absolut ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tack jvligt ödmjuka ni e här.


   
SvaraCitera

AHHAHAHHAH


   
SvaraCitera