Aviseringar
Rensa alla

Vad betyder det att en kille tycker att man är söt?


Anura:

vem säger att det är en komplimang?

Att säga "du är söt" är väl en komplimang. Det kanske till och med är komplimangerna komplimang.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har försökt hitta nåt mönster men det verkar tråkigt nog inte betyda mer än det bokstavliga när jag säger det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Att säga "du är söt" är väl en komplimang. Det kanske till och med är komplimangerna komplimang.

inte om man säger det ironiskt?


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Det är en helt normal komplimang.


   
SvaraCitera
mynona

slava:

Jag orkar inte.

då är det fortfarande nej. 

eller förresten. vi säger att du vet det för det blir roligare så. 

Anura:

fråga slava mer om det här. slava vet uppenbarligen allt. lita på slava. 


   
SvaraCitera

Anura:

inte om man säger det ironiskt?

Nej, men då kan du ju strunta i det och möjligtvis tänka efter om det är nödvändigt att starta en tråd om det. Vill inte låta otrevlig, men det är som det är, jag förstår bara inte hur du orkar skapa dessa pseudo-trådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll: Vill inte låta otrevlig, men det är som det är, jag förstår bara inte hur du orkar skapa dessa pseudo-trådar.

Jag vet och jag uppskattar det, jag försöker bara komma till roten till de hela 🙂 Det är ju intressant och förstå hur de fungerar, inte för att jag inte har social kompetens :p 

Istechetvåpunktnoll: Nej, men då kan du ju strunta i det och möjligtvis tänka efter om det är nödvändigt att starta en tråd om det.

Det är ju precis det man inte alltid vet, när någon är ironisk? 😛


   
SvaraCitera

Anura:

Jag vet och jag uppskattar det, jag försöker bara komma till roten till de hela 🙂 Det är ju intressant och förstå hur de fungerar, inte för att jag inte har social kompetens :p 
Det är ju precis det man inte alltid vet, när någon är ironisk? 😛

Jag måste då säga att du verkligen utmanar mina tankegångar och till en viss del tålamodet. Jag gillar detta, på något sjukt sätt... eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Jag måste då säga att du verkligen utmanar mina tankegångar och till en viss del tålamodet. Jag gillar detta, på något sjukt sätt... eller?

hur menar du? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Jag måste då säga att du verkligen utmanar mina tankegångar och till en viss del tålamodet. Jag gillar detta, på något sjukt sätt... eller?

Hjärta


   
SvaraCitera

Anura:

hur menar du? 

Vad menar du med "hur menar du", är du ironisk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Vad menar du med "hur menar du", är du ironisk?

nope :p 


   
SvaraCitera

Anura:

nope :p 

Hur kan jag veta det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DET BETYDER ATT HAN VILL KNULLA DIG I PRUTTEN!


   
SvaraCitera
reben

oftast menar dom de inte ändå


   
SvaraCitera