Aviseringar
Rensa alla

Vad betyder det ? xd


Ämnesstartare

Lite konstig fråga.. Men vad fan är ''tonårsproblem'' ??

Min jävla idiot lärare har haft möten med min och min kompis föräldrar och där sa hon massa skit.. Men det jag å min kompis undrar är vad tonårsproblem är ..
För våran lärare sa att jag och min kompis hade det .. och speciellt jag -.- .. och vi var tydligen jätte konstiga för att vi hade det bara för vi baaraa är 12 år -.-
Men vad är det för ngt ? xDD


   
Citera

problem som uppstår i tonåren pga hur livssituationen ter sig?

upptäckandet och omgivningen kan inbringa mången problem hos unga själar.


   
SvaraCitera

vetinte1999:

tonårsproblem

Problem
Tonåring
Två ord i ett

Tydligen gör du och din vän saker som ni inte borde göra och läraren tycker inte det är bra för er att göra det.


   
SvaraCitera

vad har du för problem då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

problem som uppstår i tonåren pga hur livssituationen ter sig?

upptäckandet och omgivningen kan inbringa mången problem hos unga själar.

va ? jag fattar inte :S ..

Knarko:

Tydligen gör du och din vän saker som ni inte borde göra och läraren tycker inte det är bra för er att göra det.

nejjdååå ^^ .. vi skiter bara i läxor,jag skolkar, får omprov flera gånger på alla prov, är uppe hela nätterna (hon vet det), jag äter inte i skolan , jag går och tjatar om att jag ful och as tjock osv, jag använder 8685656765547654 kg smink för jag tycker jag är ful, jag käftar emot mot alla lärare och svär heeelaaa tiden mot dom och massa mer saker dom hon inte vill .. men bryr mig inte om henne xDD .. hon snackar ju skit om oss till våra föräldrar .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vad har du för problem då?

tydligen tonårsproblem xDDDD


   
SvaraCitera

vetinte1999:

hon snackar ju skit om oss till våra föräldrar .

Jag ser inte hur det skulle vara skit när det är sanning om det du skrev om skolk, inte äta, omprov osv är sant.
Hon försöker bara hjälpa dig och din vän.


   
SvaraCitera

vetinte1999:

tydligen tonårsproblem xDDDD

haha inget mer konkret än så? sätter du eld på hus, mördar du folk, knarkar du? nåt gör du väl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Hon försöker bara hjälpa dig och din vän.

verkligen hjälpa oss när hon går och försöker kolal på våra armar, är skit kaxig, kollar as argt på oss, typ iggar sönder oss, tar alltid oss sist, säger alltid till oss att göra det och det och det .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha inget mer konkret än så? sätter du eld på hus, mördar du folk, knarkar du? nåt gör du väl?

jag gör mkt 😉 .. nej men skolkar, skiter i skolan, är uppkäftig, cuttar mig, äter typ inte, är kaxig mot töntarna i klassen, är med killarna (hon gillar typ inte det), färgar håret typ varje vecka (hon tycker det är onördigt)
och maaaaassaaaa mer saker 🙂


   
SvaraCitera

vetinte1999:

verkligen hjälpa oss

Med tanke på dina trådar tidigare på sidan så är det inte så konstigt att hon kollar så ni inte skurit er på armarna.
Varför hon är kaxig och ignorerar er m.m vet jag inte men det är lite dumt av henne, hon kanske helt enkelt är ovan vid denna situationen med tonåringar så unga som er.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

Med tanke på dina trådar tidigare på sidan så är det inte så konstigt att hon kollar så ni inte skurit er på armarna.
Varför hon är kaxig och ignorerar er m.m vet jag inte men det är lite dumt av henne, hon kanske helt enkelt är ovan vid denna situationen med tonåringar så unga som er.

men jag går i tjocktröja i typ 35 grader och hon tror bara att det är min kompis som gör det xDDD och hon går i t-shirt heeeelaaa tiden och hon har inte ens skurit sig ? xd
Men jag vill byta klass men alla lärare hatar oss.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte att det är "tonårsproblem".

Jag tror att det har någonting med att du är störd.

vetinte1999:

vi skiter bara i läxor

vetinte1999:

jag skolkar

vetinte1999:

får omprov flera gånger på alla prov

vetinte1999:

är uppe hela nätterna

vetinte1999:

jag äter inte i skolan

vetinte1999:

jag går och tjatar om att jag ful

vetinte1999:

använder 8685656765547654 kg sminkför jag tycker jag är ful

vetinte1999:

käftar emot mot alla lärare

vetinte1999:

svär heeelaaa tiden mot dom

Seriöst, sluta bete dig som ett jävla psykfall och väx upp. Bara för dina föräldrar suger så behöver inte ditt liv bli lika misslyckat som deras?


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

vetinte1999:

jag använder 8685656765547654 kg smink för jag tycker jag är ful

vetinte1999:

F12

äckligt

Tycker f. ö. att du ska lyssna på lärare, hon vill nog bara väl även om hon verkar ha lite fel tillvägagångssätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Amboshed:

Tycker inte att det är "tonårsproblem".

Jag tror att det har någonting med att du är störd.

tydligen ..

Amboshed:

Seriöst, sluta bete dig som ett jävla psykfall och väx upp. Bara för dina föräldrar suger så behöver inte ditt liv bli lika mysslyckat som deras?

varför inte ? man vill ju inte vara som alla ''perfekta'' i klassen, som aaaaaaaalllaaaaaaaaaa jävla lärare älskar .


   
SvaraCitera