Aviseringar
Rensa alla

Vad betyder shipping?


Ämnesstartare

Hej! Har en fråga.. Tänkte beställa lite kläder online, från typ usa å sånt skit.. Och då står det hur mycket det kostar. Och sen så står det:

Shipping:
$2.99 (approx. 20.69 SEK) Economy Int'l Shipping | See detailsInternational items may be subject to customs processing and additional charges. See exclusions

Fattar inte detdär? Alltså den saken jag ska köpa kostar 55.28 kr, kommer jag behöver betala 20,69 kr mer eller? Eller är det 55.28 med shipping saken? 😛

Sen så står det massa annat skit som jag inte heller fattar.. 😉

Delivery:
Estimated between Mon. Sep. 8 and Mon. Sep. 29
Seller ships within 1 day after receiving cleared payment - opens in a new window or tab. CC_icons.png Processed by PayPal

Returns:

| See details- opens in a new window or tabGet the item you ordered or get your money back.Covers your purchase price and original shipping.


   
Citera

Skicka/ skäppa


   
SvaraCitera
Exner

Frakt


   
SvaraCitera
Exner

Rj@:
Skicka/ skäppa

Nej - särskilt inte det senare.


   
SvaraCitera

Exner:

Nej - särskilt inte det senare.

Skicka E väl dock en korrekt synonym? Och skäppa e korrekt med om man direktöversätter. Sorry för min idioti


   
SvaraCitera
Exner

Rj@:

Skicka E väl dock en korrekt synonym? Och skäppa e korrekt med om man direktöversätter. Sorry för min idioti

Inget att be om ursäkt för - du är inte idiot. I det här fallet stämmer inte skicka, eftersom det inte innebär att det är konstnad med. Skeppa med e innebär att skicka med båt.


   
SvaraCitera
Kudhos

Frakt är kostnaden att få skiten från USA till dig. Inget är gratis i den här världen. 


   
SvaraCitera

Shipping betyder i detta sammanhang frakt. När man handlar på Internet får man alltid räkna med att det tillkommer en fraktkostnad när man beställer.  Ibland har man tur och företaget har fraktfritt på allt eller vid en viss summa eller på vissa varor.


   
SvaraCitera