Aviseringar
Rensa alla

Vad blir du gladast av?


Skentrevlig:

Citat, någon gillar d ja sagt OMGGGG (Du röstade på detta alternativ)

Det är det som spelar någon roll över huvud taget.


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

PM, privat med.? Ngn älskar mig <3 (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

hemlit[cute]


   
SvaraCitera

Ensamvargen:

Alltså, fan vad fel du har typ. [blush][blush][blush][blush][blush]

Meh åh okej, ja ibland är det söta citeringar/någon som håller med. Du har rätt. [cute]


   
SvaraCitera
zIGGE

vissel:

lir nervös av pm

glöm inte "är fördomsfull" också.


   
SvaraCitera

emery:

Meh åh okej, ja ibland är det söta citeringar/någon som håller med. Du har rätt. [cute]

[smile][cute][love]


   
SvaraCitera

emery:

Meh åh okej, ja ibland är det söta citeringar/någon som håller med. Du har rätt. [cute]

[smile][cute][love]


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

aldrig fått någon av dem/vet ej/offer (Du röstade på detta alternativ)

[zzz]


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Citat, någon gillar d ja sagt OMGGGG (Du röstade på detta alternativ)

vägde mellan denna och pm. men jo, citat innebär att man kan ordbajsa lite extra, och bidrar med mer underhållning. om det inte är någon skitdryg och seriös tråd, när man är lat och egentligen inte orkar. typ alltid. pm kan också vara meningsfullt och givande, dock sällan. gästboksinlägg är alltid facepalmframkallande.


   
SvaraCitera

zIGGE:

glöm inte "är fördomsfull" också.

eh?


   
SvaraCitera

Nintendo:

Och jag har mest fått elaka gb´s, typ som: DU ÄR EN HEMSK MÄNNISKA , DU FICK MIG OCH MIN FLICKVÄN ATT AVREGGGA, DU BORDE INTE FÅ VARA MOD, SÄG FÖRLÅT ANNARS!!!!!!!!!!! [sad]

hahah [love]
vadan detta?


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

PM, privat med.? Ngn älskar mig <3 (Du röstade på detta alternativ)

Även om majoriteten är från "Hej, har du msn sötnos? :D" - killar.


   
SvaraCitera

isola:

vadan detta?

En kille skapade en tråd om att en kille på helgon raggade på hans flickvän. Jag tyckte att det var lite elakt att hänga ut killens helgonnamn och så, och då letade upp hans flickvän på helgon och bdb och postade gb-inlägg som hon skrivit till killen som raggade på henne, där hon var väldigt trevlig mot honom [wink] Mest för att visa att internet inte är så djävla anonymt och att det kanske inte är så bra att skriva skit om folk (eller nä, det var nog mest för att vara dryg jag gjorde det [blush])

Något år efter att det har hänt, så besöker trådskaparen mig på um igen, och skriver massa arga gb-inlägg [bigsmile]

Fina citat:
Hon mår fortfarande dåligt över det. Eftersom att hela tråden togs bort så kan jag dessvärre inte visa folk hur jävla vidrig du är.

Du fick mig att radera mitt konto på um för att du gjorde ett så jävligt personligt påhopp, utan några som helst anledningar, du är verkligen den värsta personen på um. hoppa på mig skiter jag i, det är um, man är van. men att hänga ut min flickvän? Helt jävla sjukt hur någon som du kan bli moderator på ett så stort forum


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

offer (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Nintendo:

[love][love]
Kul när folk inte kan inse när saker är deras eget fel.


   
SvaraCitera