Aviseringar
Rensa alla

Vad blir du lycklig av?


Ämnesstartare

det finns så mycket saker man kan bli lycklig av. T.ex när man var liten så var det kanske att man fick cykla på den gula cykeln på dagis.

saker som gör mig lycklig det är att få känna att jag betyder. att se ett leende på mina vänners läppar. att få en kram. att hålla om någon osv. min lista kan göras lång!

Men hur är det för dig?
Vad blir DU lycklig av?


   
Citera

Enda gången jag känt total, enkel och fullkomlig eufori var när jag var påverkad. I övrigt är lycka ett dovt, mullrande lugn och sprider sig genom min tillvaro när jag känner mig stark eller älskad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men hur är det för dig?
Vad blir DU lycklig av?

Alkohol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag lyckas med något som jag verkligen vill uppnå i min ensamhet. Kan vara att bli vigare på ett visst ställe eller kunna göra någon ny sak på gymanstiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lycka finns inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

När jag lyckas med något som jag verkligen vill uppnå i min ensamhet. Kan vara att bli vigare på ett visst ställe eller kunna göra någon ny sak på gymanstiken.

HahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahah ahahaHahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahaha hahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahah ahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahaHahahahaha hahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahaHahah ahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahaha HahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahah ahahaHahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahaha hahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahah ahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahahaHahahahahahahahahahahahahahaha
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"När solen skiner o mina vänner e med mig e de bra de e bra de e braa
när man vaknar upp bredvid kvinnan man vill ha e de bra de bra det e bra!!!"

Blir lycklig av: Droger, kärlek, när allt går som planerat, när saker går oväntat bra, när det känns som om allt går min väg m.m.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Big Pimp JDawg:

GAY

Bi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Bi.

Antar det, du är gymnast.

Matilda1988:

Blir lycklig av: Droger, kärlek, när allt går som planerat, när saker går oväntat bra, när det känns som om allt går min väg m.m.

Kan ge dig kärlek på ett oväntat bra sätt, som går din väg, som du planerat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Big Pimp JDawg:

Antar det, du är gymnast.

Ja, gymnastik är ju väldigt gay.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Ja, gymnastik är ju väldigt gay.

Kan ärligt talat inte komma på något mer gay.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Big Pimp JDawg:

Kan ge dig kärlek på ett oväntat bra sätt, som går din väg, som du planerat.

Det där var väl gay om något [confused]


   
SvaraCitera

Michee:

Ja, gymnastik är ju väldigt gay.

Noway!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Det där var väl gay om något [confused]

Jag är gay om du äre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Big Pimp JDawg:

Kan ärligt talat inte komma på något mer gay.

Jag är inte förvånad, med din hjärnkapacietet. Hur kan något ens bli mer gay än att två män som gillar varandra?


   
SvaraCitera