Aviseringar
Rensa alla

Vad borde du egentligen ha gjort igår?


Ämnesstartare

Jag borde ha gått på idrotten, jag borde ha pluggat. Annars gjorde jag allt som jag borde gjort. [bigsmile]


   
SvaraCitera

Diskat, städat, tvättat, ringt min hyresvärd och hämtat ut ett rekommenderat brev.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hm. Borde öh. Köpt godis. Och vet inget mera. Tyckte UM var inplanerat i min dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Jag borde ha tänkt över vad far ska få i födelsedagspresent, slog mig nyss att han fyller år till helgen.
- Jag borde ha lämnat hemmet, inte gjort på en vecka nu tror jag.
- Jag borde ha duschat, känner att jag stinker nu men för sent/tidigt för dusch tror jag. Gnälliga grannar.
- Jag borde ha skippat att dra upp datorn när jag inte kunde somna, blev piggare. Fast det skedde nog idag dock. Eller troligen igår med.

[party][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borde nog ha satt mig och i alla fall försökt plugga lite. Borde också ha sovit mer på natten så att jag skulle kunna vara mer fokuserad på filmen vi såg i skolan.


   
SvaraCitera

pluggat lite
lagt mig i tid


   
SvaraCitera
Åtta

Borde ha gjort del två utav mitt databasprojekt. Borde även ha gjort en ikon till mitt spel, innan de som ska marknadsföra det sliter huvudet av mig.


   
SvaraCitera

Läst igenom fysik och möjligtvis städat köket, som ser ut som något man beskriver "kaos" med [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Struntat i att gå till skolan, då jag haft gott humör hela dagen då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Suttit uppe hela natten. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ingenting [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inga obligationer till något alls.
Bra som dåligt. Borde väl ta tag i mitt liv, men det skjuts gärna upp pga det är inte mycket mer jag kan göra än det jag försöker. Nu äre upp till andra att göra sin bit.

Aight.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

avlivat mig själv eller någon annan.


   
SvaraCitera