Aviseringar
Rensa alla

Vad borde jag göra nu?


Ämnesstartare

Träffade en tjej över en fika med några vänner innan jul två dagar efter träffar jag henne ute på krogen och vi råkar strula...
Hon var jättefull och det var jag också men efter det har hon sms:at mig hela tiden.
några dagar efter träffades vi igen, hon bad om ursäkt för sist men fortsatte ändå flörta.
Hon liksom sa "sätt dig närmare jag bränns inte" höll mig i handen och på slutet höll hon liksom om mig så där sjukt nära som om hon försökte strula med mig igen...

Efter det hamnade jag på sjukhus, hon frågade om hon skulle komma och hälsa på flera gånger och sms:ade varje dag...

Fick dock höra av en gemensam vän att hon har egentligen kille lite halvt på g...

även efter jag kommit hem sms:ade hon "frågade när vi skulle träffas osv"
Sist vi träffades hade vi massa vänner med oss, jag brukar vara så dum att jag spelar svårflörtad då..
Så hon och jag ignorerar varandra totalt hela kvällen...
Efter det sms:ade vi lite, men nu ingenting...
Så tänker ju direkt att hon inte är intresserad..

Vad borde jag göra? Tror faktiskt jag gillar den här tjejen...


   
Citera

Kör då[wink] smsa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Kör då smsa

Men hon har sms:at mig först hela tiden...
Så när hon inte sms:ar längre kanske hon inte vill umgås.
Känns som att när jag gör det så tränger jag mig på och är efterhängsen...


   
SvaraCitera

joockse:

Men hon har sms:at mig först hela tiden...
Så när hon inte sms:ar längre kanske hon inte vill umgås.

Ja? Kanske din tur att smsa nu då?[confused] Hur tror du hon känner sig om det är hon som får börja ta kontakt hela tiden.


   
SvaraCitera

Din tur att sms:a kompis. [rolleyes]

Gör inte samma misstag som jag gjorde och vänta förlänge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joockse:

Vad borde jag göra? Tror faktiskt jag gillar den här tjejen...

Ta kontakt, fråga om ni ska träffas. Hon verkar ju väldigt intresserad av dig eftersom hon verkar vilja träffa dig väldigt mycket.


   
SvaraCitera

Ring henne.


   
SvaraCitera

O du gillar henne så kör på bara[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tveka inte, ring! (eller smsa:P) det sämsta som kan hända är ett "nej tack, jag har inte lust":)


   
SvaraCitera

joockse:

Vad borde jag göra? Tror faktiskt jag gillar den här tjejen...

dissa henne inte om du gillar henne!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lyssna till ditt hjärta... tra la la


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joockse:

Men hon har sms:at mig först hela tiden...Så när hon inte sms:ar längre kanske hon inte vill umgås.Känns som att när jag gör det så tränger jag mig på och är efterhängsen...

Men du måste ju visa att du är intresserad annars går hon ju vidare till nån annan. Om det alltid har varit hon som har börjat sms:a så blir hon säkert bara glad om du sms:ar först nån gång. Skulle jag bli iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joof:

Men du måste ju visa att du är intresserad annars går hon ju vidare till nån annan. Om det alltid har varit hon som har börjat sms:a så blir hon säkert bara glad om du sms:ar först nån gång. Skulle jag bli iaf.

Jo men jag svarar ju henne alltid, och vi har ju träffats sen dess så antar att jag visat visst intresse...
dock kanske jag har verkat vara lite seg, och mer som om jag vill vara hennes vän...
Det jag är orolig för är att hennes kompis sa att hon hade nån kille lite på g [shake]
kändes som jag inte borde lägga mig i så fort jag hörde det, fick mig också börja tänka att hon antagligen bara ville var vän också...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joockse:

Jo men jag svarar ju henne alltid, och vi har ju träffats sen dess så antar att jag visat visst intresse...

det räcker inte, tro mig. det är jättefrustrerande att alltid vara den som tar kontakt. att gå och lägga sig på kvällen och fundera på om den man vill prata med bara svarar på tilltal eller verkligen är intresserad (tjejen du pratar om kanske känner så). det är lätt att glömma bort det, men den andra analyserar, funderar och vimlar förmodligen bort sig i sina tankar lika mycket som du.


   
SvaraCitera