Aviseringar
Rensa alla

Vad borde jag göra nu?


Ämnesstartare

Men gillar du henne så måste du ju kämpa för henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matt3:

det räcker inte, tro mig. det är jättefrustrerande att alltid vara den som tar kontakt.

mm, kanske är så [cute]
Men vad ska jag göra då? eftersom vi har en hel del gemensamma kompisar och hon har kille på g känns det liksom svårt...
Men ska sms:a henne iaf [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om det känns rätt berättar du för henne allt du vill berätta. annars tar du det lite lugnare, träffar henne nån gång (alltså du tar intiativet till att träffas[wink]) och försöker få mycket ögon- och kroppskontakt. känns det bra efter det är det väl bara att fortsätta i samma takt och kanske prata om det:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joockse:

Men hon har sms:at mig först hela tiden...
Så när hon inte sms:ar längre kanske hon inte vill umgås.

Det är nog snarare att hon tror att du inte är intresserad. Verkar inte det lite mer troligt? Hon kanske tror att du bara svarar för att vara artig, vad vet jag?

Ta kontakt med henne och var lite intresserad du också så ska det nog gå bra, hon är ju uppenbarligen intresserad av dig. Vad har du att förlora?


   
SvaraCitera

joockse:

Sist vi träffades hade vi massa vänner med oss, jag brukar vara så dum att jag spelar svårflörtad då..
Så hon och jag ignorerar varandra totalt hela kvällen...
Efter det sms:ade vi lite, men nu ingenting...
Så tänker ju direkt att hon inte är intresserad..

Låter som hon har fått övertaget, ta tillbaka det [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltforingenting:

Det är nog snarare att hon tror att du inte är intresserad. Verkar inte det lite mer troligt? Hon kanske tror att du bara svarar för att vara artig, vad vet jag?

Asså det var så jag tänkte liksom...
fast tvärtom..
Hon kanske är artig för att vi strulade och har gemensamma vänner [shake]..
för att hon känner sig skylldig på nåt sätt..
aja nu har hon inte skrivit till mig på flera dagar så.

alltforingenting:

Ta kontakt med henne och var lite intresserad du också så ska det nog gå bra, hon är ju uppenbarligen intresserad av dig. Vad har du att förlora?

Jo ska sms:a sen, får väl se hur det blir..
Men hon har ju faktiskt inte hört av sig på länge nu, och sist efter gången då vi ignorerade varandra så var det jag som fick sms:a först [cute]
Fått nån känsla utav att hon inte vill ha mig efter det..
Eller är jag bara nojjig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stylebird:

Låter som hon har fått övertaget, ta tillbaka det

Hur ska jag ta tillbaka det? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joockse:

Hon kanske är artig för att vi strulade och har gemensamma vänner ..
för att hon känner sig skylldig på nåt sätt..

Jag tror inte att hon skulle kontakta dig så mycket som hon nu har gjort bara för att hon kände sig "skyldig". Jag skulle tycka det vore väldigt konstigt om det vore på det viset.

joockse:

Men hon har ju faktiskt inte hört av sig på länge nu, och sist efter gången då vi ignorerade varandra så var det jag som fick sms:a först
Fått nån känsla utav att hon inte vill ha mig efter det..

Hon kanske har tröttnat på att spela med dig, ena dagen intresserad, andra dagen inte. Hon kanske är en enkel tjej som vill veta direkt vad hon får och vad den andra vill ha.

Prata med henne och se vad hon säger, tror det är bättre att du är ärlig och erkänner att du är intresserad och vill träffa henne mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltforingenting:

Hon kanske är en enkel tjej som vill veta direkt vad hon får och vad den andra vill ha.

Finns det sånna? var finns dom? [surprised]


   
SvaraCitera

Men för helvete. Är det inte rätt uppenbart att hon var intresserad? Och om hon var intresserad så är hon väl antingen det nu också eller kan bli igen utan någon massiv ansträngning från din sida. Föreslå fika igen eller nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

salem1:

Finns det sånna? var finns dom?

Jag lovar! Dom finns på riktigt, du får bara leta lite innan du hittar dom (de har en tendens att gömma sig i garderober, därför kan det vara lite svårt att hitta dom ibland). [smile]


   
SvaraCitera

joockse:

Jo men jag svarar ju henne alltid, och vi har ju träffats sen dess så antar att jag visat visst intresse...
dock kanske jag har verkat vara lite seg, och mer som om jag vill vara hennes vän...

Där hör du!

Du måste börja visa intresse igenom att själv börja smsa och fråga henne ut! För i helvete, det är klart nog att hon har visat intresset. "Som alla säger"


   
SvaraCitera

joockse:

Hur ska jag ta tillbaka det?

Skriv ett sms med texten: Hej, vad för slags rackartyg har du haft för dig på sistone då? (du har då en anklagande ton)

hon svarar något.

Du replikerar: Okej vad trevligt, men du måste springa iväg till träningen nu, men jag ringer dig senare runt klockan 8, och då är det bäst att du svarar. (bygger upp stämningen, hon blir lite nervös och du tar tillbaka matchbollen).

När du sen ringer så märker du om hon svarar snabbt --> hon är intresserad. Hon svarar långsamt eller inte alls --> gå vidare.

Hon kommer troligtvis vara lite pirrig och sitta å vänta på ditt samtal. Och träningen som du skulle på, det är då du tränar in lite schysta knep inför samtalet, bjud ut henne eller vad som helst [wink]

Hoppas att det lyckas! [party]


   
SvaraCitera

Hon är helt klart intresserad utav dig grabben [smile] Och vad jag har läst så är du det också efter som att du går runt och oroar dig över små saker. Skicka iväg ett sms och se vart det leder. Försök bygga upp den kontakten ni hade innan och jobba vidare på det [smile] Försök att inte analysera och vrida & vända på allt. Det är inte bra. Dra iväg ett sms och se vart det leder. Lycka till mannen[cheers] //GB


   
SvaraCitera

joockse:

två dagar efter träffar jag henne ute på krogen och vi råkar strula...

du får inte gå på krogen[zzz]


   
SvaraCitera