Aviseringar
Rensa alla

Vad brinner du för?


Ämnesstartare

Vad, eller vilka, är dina största intressen? Vad brinner du för? Vad kan du göra i timmar utan att tröttna? Vad vill du ha tid att göra mer av?


   
Citera

Vad, eller vilka, är dina största intressen?
Läsa på om Islam helt klart. Har inte så mycket intressen ut över det. 

Vad vill du ha tid att göra mer av?
Skulle nog vilja ha mer tid till att studer och läsa om det jag redan gör. Finns så mycket jag vill lära mig men ett dygn har bara 24h. Tiden går så fort numera. 


   
SvaraCitera

Jag älskar att rita, måla och pyssla, att vara kreativ och skapande helt enkelt! 😀

Skulle gärna vilja känna att jag hade mer tid till att göra sånt där, och att jag orkade göra sånt där oftare osv, och även att jag hade lite lättare för att bli färdig att sätta igång med sånt där, för när jag väl gör det tycker jag ju att det är sååå roligt...!! Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

43434343:
Vad, eller vilka, är dina största intressen?
Läsa på om Islam helt klart. Har inte så mycket intressen ut över det. 

Vad vill du ha tid att göra mer av?
Skulle nog vilja ha mer tid till att studer och läsa om det jag redan gör. Finns så mycket jag vill lära mig men ett dygn har bara 24h. Tiden går så fort numera. 

Samma. Att studera min religion och att söka kunskap kring Islam är vad jag främst av allt brinner för. Skulle definitivt vilja ha mer tid åt islamiska studier, även om jag redan lägger det mesta av min vakna tid åt detta. Sedan har jag världsliga intressen så som språk och politik (vilka dock inte kan jämföras med hur passionerad jag är om Islam).

Älskar språk något otroligt mycket, finner kommunikationen med språk fascinerande. Skillnader och likheter mellan olika språk fascinerar mig.

Och politiken, alltså, jag försöker hålla mig insatt och älskar att debattera och få reda på mer kring länders politik. Finner även politiska ideologier intressanta. Älskar att försöka pracka på folk mina egna politiska åsikter men skulle aldrig engagera mig i något politiskt parti.

I övrigt älskar jag även att studera historia och geografi samt att skriva (exempelvis noveller, men också uppsatser). Gillar att läsa böcker men endast islamiska.

Intressen utöver detta har jag knappt.


   
SvaraCitera

Vad, eller vilka, är dina största intressen?
att köra motorcykel lära mig mer självförsvar och att inte vara religiös
  Vad vill du ha tid att göra mer av?
självförsvar helt klart och att köra motorcykel


   
SvaraCitera

Testa nya saker.


   
SvaraCitera

Militären och allt vad som ingår i det!

Krigsmålning,fakta,kamouflage,radiosystem,fordon,samband,vapen,skjuta,uniformer,regler,disciplin,gemenskapen, överlevnad, grader,öppenhet,tillit,utrustningen,Högantenn 1 Adam, Högantenn 2 Kalle,förflyttning,förläggning,strukturen,Marschering 

Och massor annat roligt 


   
SvaraCitera

Bryr mig mycket om djur. Det är nog det allra viktigaste för mig och intresse om man kan kalla det det.
Annars teckna 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Teddie01:
Militären och allt vad som ingår i det!

Krigsmålning,fakta,kamouflage,radiosystem,fordon,samband,vapen,skjuta,uniformer,regler,disciplin,gemenskapen, överlevnad, grader,öppenhet,tillit,utrustningen,Högantenn 1 Adam, Högantenn 2 Kalle,förflyttning,förläggning,strukturen,Marschering 

Och massor annat roligt 

Aa en del av det ovanstående låter çok roligt faktiskt


   
SvaraCitera

HashtagLame:
Bryr mig mycket om djur. Det är nog det allra viktigaste för mig och intresse om man kan kalla det det.
Annars teckna 😛

Aaa just det nu kom jag på, jag tycker ju oxå mycket om djur, särskilt katter och hundar, så det är kanske även det en sak som man skulle kunna säga att jag brinner för, brinnande kärlek, haha BlinkHjärta


   
SvaraCitera

Lilla Trollungen:

Aaa just det nu kom jag på, jag tycker ju oxå mycket om djur, särskilt katter och hundar, så det är kanske även det en sak som man skulle kunna säga att jag brinner för, brinnande kärlek, haha BlinkHjärta

Tumme uppHjärta


   
SvaraCitera
cccx
 cccx

Jag brinner för min ved.


   
SvaraCitera

Känns som om jag inte riktigt har något som brinner för under lång tid. Händer snarare att jag hittar någonting som jag blir jätteintresserad av en viss tid, sen tröttnar jag och hoppar över till nästa sak.


   
SvaraCitera

DANSA!!!!!¡


   
SvaraCitera

älskar musik. både att lyssna på, men spelar även piano + gitarr och så sjunger jag. älskar även att skriva, noveller, poesi, allt. att läsa är även ett stort intresse. gillar också att fota men det blir inte av så ofta nuförtiden.


   
SvaraCitera