Aviseringar
Rensa alla

Vad brinner du för?


bintdawah:
Vad, eller vilka, är dina största intressen? Vad brinner du för? Vad kan du göra i timmar utan att tröttna? Vad vill du ha tid att göra mer av?

dator <3


   
SvaraCitera

Musik, samhällskritik, övriga estetiska spörsmål samt promenader


   
SvaraCitera

Jakt, traktorer, bilar, vapen å spela. Å såklart lantbruk.FB_IMG_1496745655744.jpg


   
SvaraCitera

Jag brinn för musik.


   
SvaraCitera

Brinner för att skruva med bilar, löda och träna! Kan verkligen hålla på i timmarRodnar


   
SvaraCitera
Bakric

Jag brinner för kemi.
Det började med att jag var less på att hela världen hela tiden ska handla om vinst och girighet i alla led. Alla vill ha en del av kakan.

Sedan såg jag Breaking Bad och insåg vilka det är som bakar i princip hela världens kakor.
Kemiingenjörer. De är först i ledet vad gäller i princip all modern tillverkning.

Bwahaha, världen skall bäva inför mitt kakimperium!


   
SvaraCitera
eeelin

bintdawah:
Vad, eller vilka, är dina största intressen? Vad brinner du för? Vad kan du göra i timmar utan att tröttna? Vad vill du ha tid att göra mer av?

Jag kan sitta i timmar o läsa. De är så skönt att bara koppla av den riktiga världen


   
SvaraCitera

Jag är lite Ruttenfisk, jag gör något mycket en period och sedan gör något annat. Dock tycker jag att politik är väldigt kul men som sagt jag gör lite olika varje dag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:
Jag är lite Ruttenfisk, jag gör något mycket en period och sedan gör något annat. Dock tycker jag att politik är väldigt kul men som sagt jag gör lite olika varje dag.

Politik är alltid intressant.


   
SvaraCitera

bintdawah:

Politik är alltid intressant.

Javisst är det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Javisst är det!

När du säger att politik är kul, syftar du på att själv engagera sig inom politiken inom ett parti eller att läsa om politiker och politiska ideologier, att hänga med i debatter osv?


   
SvaraCitera

bintdawah:

När du säger att politik är kul, syftar du på att själv engagera sig inom politiken inom ett parti eller att läsa om politiker och politiska ideologier, att hänga med i debatter osv?

Jag försöker faktiskt att starta eget parti. Jag har skrivit lite på ett partimanifeste så får se vart det hela leder till. Jag försöker hela tiden hålla mig uppdaterad vad som händer i politiken, dock tittar jag inte på alla debatter men i det stora hela vet jag vad det är som händer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevlig-snubbe:

Jag försöker faktiskt att starta eget parti. Jag har skrivit lite på ett partimanifeste så får se vart det hela leder till. Jag försöker hela tiden hålla mig uppdaterad vad som händer i politiken, dock tittar jag inte på alla debatter men i det stora hela vet jag vad det är som händer.

Oj oj oj, ma sha Allah. Du får publicera ditt partimanifeste någonstans när det är klart så man har möjlighet att läsa. 


   
SvaraCitera

bintdawah:

Oj oj oj, ma sha Allah. Du får publicera ditt partimanifeste någonstans när det är klart så man har möjlighet att läsa. 

Ja absolut, det lär väl finnas en del som inte kommer att tycka om ett men så har det alltid varit. Ska bli intressant att få se alla reaktioner! Cool


   
SvaraCitera
Gifted

bintdawah: Vad, eller vilka, är dina största intressen? Vad brinner du för? Vad kan du göra i timmar utan att tröttna? Vad vill du ha tid att göra mer av?

Algebraisk kombinatorik.


   
SvaraCitera