Aviseringar
Rensa alla

Vad brinner ni för?


Musik, att irritera pensionärer, politik o att förstöra mina kläder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mickan22:
Jag brinner för mina föräldrar. Vill att de ska må bra för evigt!

Vad fint! Älskar din profilbild! 


   
SvaraCitera

Tysta leken. Avbryta. Oskyldig
Att gå med de finaste kläderna i skogen och ha leksaker i vandrings väskan. Speldosor. Skriva dagbok. Ha koll på grannarna. Höjder. Balans. Gå på vatten. Trädgårds statyer. Rymdvarelser. Pingis. Röra sig tyst som en ninja.
Lekar. Emofester Rodnar


   
SvaraCitera

Tjej_02:

Vad fint! Älskar din profilbild! 

Tack, tänk om man kunde se ut så!


   
SvaraCitera
YungG

SkeletonGirl:
Tysta leken. Avbryta. Oskyldig
Att gå med de finaste kläderna i skogen och ha leksaker i vandrings väskan. Speldosor. Skriva dagbok. Ha koll på grannarna. Höjder. Balans. Gå på vatten. Trädgårds statyer. Rymdvarelser. Pingis. Röra sig tyst som en ninja.
Lekar. Emofester Rodnar

Brinner du för att hålla koll på grannarna?


   
SvaraCitera

YungG:

Brinner du för att hålla koll på grannarna?

Vi lekte när vi små. Vi tar in posten åt varann. Delar nycklar när vi är bortrest. Letar efter katterna. Vi är som en familj och alltid vinkar från trädgården Mycket glad


   
SvaraCitera
YungG

SkeletonGirl:

Vi lekte när vi små. Vi tar in posten åt varann. Delar nycklar när vi är bortrest. Letar efter katterna. Vi är som en familj och alltid vinkar från trädgården Mycket glad

Jaha haha, that makes more sense. Fick intrycket av att du stod och sneglade på dina grannar genom fönstret som ett creep


   
SvaraCitera

Det är nog mycket ^^men det jag kan skriva här är Söt 

Niki & The Dove
Mina Lp-skivor
Kate Bush
Sex
Äldre
Stötta folk/ge tips
Brittiska deckare/serier
Skriva
Ta bilder
Jack Daniels (med monster)
Utomhusäventyr
Boosta mig själv
Vara positiv
uppfinningsrik
Göra videos
Göra musikvideos


   
SvaraCitera
YungG

Göra musikvideos

Ay, kul att du gör musikvideos, det är det jag brinner för också! Vad gör du för sorts videos?
Jag är i full rulle med att få till så att jag kan göra musikvideos på heltid. Hoppas på att kunna leva på det tills nästa sommar 🙂


   
SvaraCitera

YungG:

Ay, kul att du gör musikvideos, det är det jag brinner för också! Vad gör du för sorts videos?
Jag är i full rulle med att få till så att jag kan göra musikvideos på heltid. Hoppas på att kunna leva på det tills nästa sommar 🙂

Mest  med lite 80s relaterat sen lite andra privata videos..


   
SvaraCitera
L Y S

Jag brinner för att jag själv ska må bra, och för att andra ska må bra med allt vad det innebär.


   
SvaraCitera

Just nu måste jag brinna för mina studier!
Brinner för musik, det lyssnar jag gärna på, mina favoritlåtar kan jag lyssna på om och om igen och det stör mig lite men de är så bra.
Savage- Only You orginalet är väldigt bra men den här covern är väldigt nice!

Sen brinner jag ju för att nån dag skapa en familj och träffa en trevlig tjej. Bryr mig nog inte allt flr mycket om ålder mer än att är mogen, på flera sätt. Likväl måste jag också vara mogen, man kan ju inte ha mer krav på andra än sig själv!
Älskar att umgås med folk, alltid trevligt att prata och ha gemytliga samtal! Mycket glad


   
SvaraCitera

Little-Traci:

Mest  med lite 80s relaterat sen lite andra privata videos..

Aha inte visste jag att du gjorde musikvideos och så! Jag vill ju prata med dig! jag skulle gärna vilja se lite musikvideos! 🙂


   
SvaraCitera
YungG

Little-Traci:

Mest  med lite 80s relaterat sen lite andra privata videos..

Kul! Kör du hela produktionen eller är det redigering som du inriktar dig mest på?


   
SvaraCitera
L Y S

Trevlig-Snubbe: Just nu måste jag brinna för mina studier!

Låter mer som tvång än inspirerande engagemang? Känner du så?


   
SvaraCitera