Aviseringar
Rensa alla

Vad brukar ni falla för hos en kille/tjej ?


Ämnesstartare

ursäktar om det redan finns en topic .

Som Rubriken vad brukar ni falla för hos en kille eller tjej ?

Jag själv faller för en tjej när hon inte är osäker på sig själv och kan ta hand om sig själv .

Det kommer säkert komma massa onödiga svar som tex. när hon är hora osv . skippa det .


   
Citera

Om en kille är under 18 så faller jag för honom tvärt, så vi kan väl säga att jag är lite av en pedofil [smile]


   
SvaraCitera

Häftigt hår! [y]
Men samtidigt fint såklart...


   
SvaraCitera

Dennes personlighet.


   
SvaraCitera

Dingelidongen mellan benen och stålarna i plånboken [wink][wink][wink][wink][wink]

Dold text: ....


   
SvaraCitera

Att han ler ofta, typ urskuldande och oskyldigt.. att han har mörkt hår, humor, självförtroende och så tänder jag på när jag hör honom ..tycka det 'är skönt


   
SvaraCitera

Het kropp.


   
SvaraCitera

Majkiie:

Het kropp.

[blush]


   
SvaraCitera

Sa ra:

[blush]

Fan alltså. Utanför campingen vid peace and love så är alla kvinnor så vansinnigt jävla heta att jag blir tokig av att vara där. Funderar på att kastrera mig typ, så att jag slipper känna sådan frustration. aja


   
SvaraCitera

Majkiie:

Fan alltså. Utanför campingen vid peace and love så är alla kvinnor så vansinnigt jävla heta att jag blir tokig av att vara där. Funderar på att kastrera mig typ, så att jag slipper känna sådan frustration. aja

haha 😀


   
SvaraCitera

Egensinnighet och humor. Tänkande, snälla tjejer.


   
SvaraCitera

Ptja, det finns inget inget jag "brukar" falla för, utan det är mer detaljer och sådant som får mig att falla [blush]
Kan ta exempel, men det blir så pinsamt [blush]


   
SvaraCitera

Och så att han bjuder på sig själv, typ att han kan säga att han är bi trots att han inte är det... att han låtsas och inte behöver känna sin manlighet hotad . alltså inte atthan ljuger utan att han typ skojar om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Kan ta exempel, men det blir så pinsamt

Förklara dig nu 🙂


   
SvaraCitera

Något jag inte "brukar falla för" är emotionell instabilitet (läs: radikala humörsvängningar), sociala spel, modefreak, festprissar och sporthatare.


   
SvaraCitera