Aviseringar
Rensa alla

Vad brukar ni göra på dagarna?


Ämnesstartare

Skriv vad ni brukar göra på dagarna tillexempel plugga eller Jobba gå i skolan kolla på tv... och sånt...

jag har ingen aning om vad jag brukar göra men tror d är nåt som jag har glömt, för nu varje dag har jag inget att göra och så kan d juh inte vara. måste ha saker att göra annars blir d inte så mkt som händer, blir bara likadant hela tiden om man inte gör ngt juh 🙁 så dfr ville jag göra den här tråden och fråga vad andra brukar göra 🙂 Ni kan ju skriva det här 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Brukar läsa saker på internet eller spela musik eller lyssna på musik eller plocka med grejer eller så


   
SvaraCitera

Jobba, läsa, författa, lyssna på musik, se på tv-serier, laga mat, städa, diska, baka, sitta vid datorn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knulla. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jobba äta sova chatta


   
SvaraCitera

Glo på Tumblr, glo på UM, glo på andra bloggar och sidor, läsa serier. Prata med dem jag bor med. Leka med katter. Ägna mig åt umgängesaktiviteter hemma. Sjunga. Träna. Städa. Läsa. (Plugga.)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läsa, klappa djur, städa lite, laga rediga mål mat, yoga, träna, tala i telefon (rätt jättemycket), dricka te, kolla på serier, bläddra UM och feministtumblrs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggar, läser, tänker, knarkar & knullar.


   
SvaraCitera