Aviseringar
Rensa alla

Vad brukar ni ha med er på sommaren?


Ämnesstartare

Hej!Mycket glad
Jag undrar vad folk brukar ha med sig till Ex. stranden eller liknade. Själv är jag en sån som tror att man inte kommer behöva en massa saker när jag packar, men när man är vid stranden så kommer man på att det skulle vart bra med Ex. en boll ifall man skulle få tråkigt eller något att äta om man ska va där hela dagen. Skulle va kul och se vad ni har med er för saker till stranden, skriv gärna varför ni har med det, vart man eventuellt kan köpa det och era bästa sommar tips.


   
Citera

Befinner mig aldrig på strand 


   
SvaraCitera

Högtalare


   
SvaraCitera

ida.wa1337:
Hej!Mycket glad
Jag undrar vad folk brukar ha med sig till Ex. stranden eller liknade. Själv är jag en sån som tror att man inte kommer behöva en massa saker när jag packar, men när man är vid stranden så kommer man på att det skulle vart bra med Ex. en boll ifall man skulle få tråkigt eller något att äta om man ska va där hela dagen. Skulle va kul och se vad ni har med er för saker till stranden, skriv gärna varför ni har med det, vart man eventuellt kan köpa det och era bästa sommar tips.

är aldrig på strand känns ba som jag kommer skämma ut mig där vill ju ragga bikini brudar men vågar ej skulle inte va fel o sätta på en bikini brud


   
SvaraCitera

jag tar med handduk som jag som jag sitter och runkar bakom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

käften:
jag tar med handduk som jag som jag sitter och runkar bakom

alltså känner att du är jävligt mogen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meatballspotatoes:
Högtalare
bra idé, tack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meatballspotatoes:
Högtalare

bra idé, tack


   
SvaraCitera
Haien

Man slipper ta med sig saker om man knappt är på stranden, men handduk kan vara en bra idé.


   
SvaraCitera

ida.wa1337:

alltså känner att du är jävligt mogen

ja det du har sagt det i en tidigare tråd.


   
SvaraCitera

Badig madrass. Rund boll. Badklädsel efter väder. Vattenbytta så man har att dricka. En händig duk, eller ska jag säga handduk. Kanske Badtofflor så man ej behöver stampa potentiellt glas som ogärningsmän på något vänster haft sönder i sanden efter en lullig grillkväll på stranden dagen innan, eller varför inte för att skippa sandets koksamhet som den med enkelthet blir en solig dag.


   
SvaraCitera

Öl.


   
SvaraCitera

SDniklas:
Öl.

Norrlands?


   
SvaraCitera

Nu bor jag alldeles nära Östersjön och en av ostkustens bästa sandstränder (där landets sexigaste bikinibrudar och toplessbrudar häckar  Rodnar  ) så med mig har jag ett badlakan av storlek (minst) 3XL samt en skön kudde, en elektrisk kylbox full med goda drycker och läckra mackor + ett 12V MC-batteri för att driva kylboxen. Samt en bergsprängare aka boombox med tuff rock/hårdrock. Samt vanligtvis även några freesbie för strandaktivitet.

The beach party can begin  Hjärta


   
SvaraCitera

uuhuh strand


   
SvaraCitera