Aviseringar
Rensa alla

Vad brukar ni shoppa?


Cobrak

b1son:
typ strumpbyxor, de försvinner fan alltid

Jaa, strumpbyxor och vanliga strumpor är besvärliga och ansträngande att hålla reda på, försvinner lätt och blandas ofta ihop osv
/mvh ordningssinnad klädtant


   
SvaraCitera
Cobrak

Om det inte är strumpor jag lägger beslag på är det Adventure Time relaterade objekt och kläder jag köper. Senaste fyndet var ett monopol 8 - D

Eller böcker för den delen som den bokmal jag är. Kaffe ingår likaså bland köpen och är majoriteten av vad pengarna går åt till. Det och spel.


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

nääe, gillar inte mineralprodukter 

Det är det bästa för huden. Dock behöver man väl kanske inte tänka så mycket på det i din ålder. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

Det är det bästa för huden. Dock behöver man väl kanske inte tänka så mycket på det i din ålder. 

joo, heeela mitt ansikte var typ fullt med finnar förut men jag har min epiduo som hjälper mig med sådant så är helt finn-fri just nu


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

joo, heeela mitt ansikte var typ fullt med finnar förut men jag har min epiduo som hjälper mig med sådant så är helt finn-fri just nu

Åh ja epiduo är bra. Kom ihåg att använda solskydd varje dag så länge du använder den bara. Huden blir jättekänslig för solskador och nya finnar när den tunnas ut med sådana preparat. Är du fet i hyn så funkar Paulas Choice Hydralight mineral spf 30 jättebra att använda dagligen.


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

Åh ja epiduo är bra. Kom ihåg att använda solskydd varje dag så länge du använder den bara. Huden blir jättekänslig för solskador och nya finnar när den tunnas ut med sådana preparat. Är du fet i hyn så funkar Paulas Choice Hydralight mineral spf 30 jättebra att använda dagligen.

Var mer än en vecka sedan jag lämnade lägenheten och det var för att handla 5 min bort så lä inte direkt behöva de lel. Går inte ut så ofta xDD


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

Var mer än en vecka sedan jag lämnade lägenheten och det var för att handla 5 min bort så lä inte direkt behöva de lel. Går inte ut så ofta xDD

Vad tråkigt!


   
SvaraCitera

men ja hade jag ej haft uteplats hade jag nog ej varit ute lika mkt


   
SvaraCitera

Handlar typ allt på nätet nuförtiden bortsett från mat och hygienartiklar om jag inte behöver ha något jätteakut, som samma dag eller så. Roligare såklart att handla i fysisk butik, men de brukar inte ha så förmånliga priser osv, samt obehagligt lätt att bli smittad av virussjukdomar på köpcentrum...  RodnarRodnar 


   
SvaraCitera

S3ON: samt obehagligt lätt att bli smittad av virussjukdomar på köpcentrum...

😀


   
SvaraCitera

Ca allt utom livsmedel på nätet på olika ställen pga oftast förmånliga priser och allt samlat på ett ställe - le computor


   
SvaraCitera

Brukar köpa kläder o så mest, kanske någon hygienartikel ibland. Mina föräldrar köper mat och allt sånt :)) senaste jag köpte var en tröja från H&M.


   
SvaraCitera

Vet faktiskt inte. Livsmedel och kläder tror jag. Jag handlar mycket sällan men kläder brukar jag handla när jag far in till staden. Kanske växter också, de är mysiga.

Skall se vad det/den senaste köpet/växten heter... Asparagus Falcatus heter den visst, är inte Asparagus = Sparris?
Sådan;
227744507_78742f64-801b-4ec8-bada-ca6421
Den har dock taggar like kaktus som sticker en.


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

Har ni handlat mycket på nätet numera?


   
SvaraCitera

Senast jag handlade  var i torsdags ^^ handlade nya 2st monsterTumme upp

Nya smaken monarchSötHjärtaSkål
litte-tracis-sneaste-ink%C3%B6p.JPG


   
SvaraCitera