Aviseringar
Rensa alla

vad brukar pappor bli glada för??? 😡


Ämnesstartare

mmmh har lite panik pga har inte kommit på vad jag ska köpa till honom än. så mmh, som topic. lagom pris är typ ~~150 kr maybe


   
Citera
Ämnesetiketter

BOK?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

BOK?

men om vad? har aldrig läst en bok annat än i skolan typ, vad brukar pappor vilja ha för böcker?


   
SvaraCitera

Film? Min pappa blir lika glad varje gång han får någon gammal westernfilm! Men det är han det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min far blev glad av att slippa påminnas om att jag existerade, be din pappa låsa in dig på ditt rum i några dagar


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

mmmh har lite panik pga har inte kommit på vad jag ska köpa till honom än. så mmh, som topic. lagom pris är typ ~~150 kr maybe

Några förslag är; öl, trisslotter, duschtvål, deo, rakgrejer, bok, plånbok, paraply...finns väldigt mycket [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Köp en julslips med typ renar. Eller en sådan som låter när man trycker på den! Det hade jag velat få om jag var pappa. Haha. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sexpack lättöl från Konsum och en biltidning alternativt helkväll med sport framför tv:n.


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

men om vad? har aldrig läst en bok annat än i skolan typ, vad brukar pappor vilja ha för böcker?

Någon han gillar, faktaböcker, skönlitteratur, senaste heta pocketboken etc, ha lite fantasi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hisou:

Köp en julslips med typ renar. Eller en sådan som låter när man trycker på den! Det hade jag velat få om jag var pappa. Haha. [love]

mmm smart var köper man sånna? :$ men känns lite fånigt/barnsligt typ :C

Livtrasir:

Min far blev glad av att slippa påminnas om att jag existerade, be din pappa låsa in dig på ditt rum i några dagar

kram[sad]

El Guaje:

Film? Min pappa blir lika glad varje gång han får någon gammal westernfilm! Men det är han det.

mmh kanske fast har ingen aning om vad han gillar för film[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Någon han gillar, faktaböcker, skönlitteratur, senaste heta pocketboken etc, ha lite fantasi.

har 0 fantasi det är inte så lätt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uhuhuhh borde sovit för två timmar sedan men vill ju inte sova innan jag kommit på något :C *gnäll* hatar denna högtid.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borrmaskin
Ångmaskin
Ny mamma
Ny fru
Ny bil

i alla fall enligt denna hemsida
http://home1.swipnet.se/~w-18297/tomten/tomten.htm


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

mmh kanske fast har ingen aning om vad han gillar för film

Då äre värre! Nåt presentkort eller liknande på nåt hett ställe då?


   
SvaraCitera
Lounge

köper typ en vin flaska ba ngt fint brukar min pappa uppskatta


   
SvaraCitera