Aviseringar
Rensa alla

Vad dricker ni?


Ämnesstartare

Jag har lite problem med magen och få ner allt jag äter och sväljer, vart så länge. Jag måste tugga mer osv. Mina favoritdrycker är nyponsoppa och vatten. Ikeas fläderjuice är ju bäst av allt. De fläder vi köper är då inte lika goda och det är jättesvårt och veta hur mycket vatten det ska vara i fläder innan det blir för läskig smak, önskar jag hade ikeas hemma.

O'boy javisst, men har märkt att en hel del mjölk luktar illa och jag vet inte om det är denna årstiden. Vatten försöker jag dricka mycket mer, men det är svårt och svälja tabletterna med. Saft älskar jag men det sitter kvar på tungan och jag går och sväljer nått hela dagarna känns det som. Så är de också med Kiviks juice. Vi har alltid proviva hemma och nu har jag börjat med tabletter igen. Läste precis det här på nätet:

"..tänk på att dem som har hjärtproblem, och medicinera mot det, inte skall dricka proviva, eftersom, det kan "kapsla in" medicinen, om man dricker det, strax innan, eller efter."

Vad dricker ni? Dricker alla proviva idag? Har ni vattenflaskor med er i handväskan och i så fall vad kan de vara? Hjärta


   
Citera

jag dricker väldigt sällan proviva om jag dricker är det med största sannolikhet Vatten eller lite läsk 


   
SvaraCitera

Jag dricker kolsyrat vatten Glad


   
SvaraCitera
Haien

Vatten, mjölk och ibland juice och läsk


   
SvaraCitera

Jag dricker oftast te!


   
SvaraCitera
Listus

Mestadels vatten då jag löper mycket och jobbar högt upp i luften, men också läsk då och då 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wolves03:
Jag dricker kolsyrat vatten Glad

Shockerad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:
Jag dricker oftast te!

Temänniska, drick inte upp allt te. Låt mig värma mina händer först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Listus:
Mestadels vatten då jag löper mycket och jobbar högt upp i luften, men också läsk då och då 🙂

Varför dricker alla läsk Gråter Jag hittade nyligen en runda högt uppe, nästan en bergstopp i mitt bostadsområde. Drömmer sedan jag var barn att jag bodde några meter från där jag bor nu, lite högre upp bara. Så nära men ändå bor man inte där man hade kunnat bo!!! 


   
SvaraCitera
Listus

SkeletonGirl:

Varför dricker alla läsk Gråter

Det finns ju så många olika sorter, jag slänger in allt o samma kategoris dvs läsk/energidrycker/sportdrycker m.m.

Sen för mig är det att unna sig något efter en lång dag eller dylikt.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl: Vad dricker ni?

Jag dricker cirka 90% vatten, 4% o'boy, 6% annat

SkeletonGirl: Dricker alla proviva idag?

Inte jag

SkeletonGirl: Har ni vattenflaskor med er i handväskan

Nej men i dag råkade jag ha ryggsäck med vattenflaska för att jag var på gymnasiemässan


   
SvaraCitera

Vatten och mjölk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Vatten och mjölk.

Spökvatten?? Jag meeed, dahlbear lärde mig att det hette så! Mycket glad


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Spökvatten?? Jag meeed, dahlbear lärde mig att det hette så! Mycket glad

Menade vatten eller mjölk, men spökvatten går också bra antar jag.


   
SvaraCitera
briott

Lynx är ett bra röpang. 


   
SvaraCitera