Aviseringar
Rensa alla

Vad dricker ni?


Ice
 Ice

Proviva som vissa har skrivit, har jag aldrig druckit.

Vatten går det åt mycket då jag tränar ofta. Hemmablandat dryck. Ibland Juice, läsk och te. 


   
SvaraCitera

TrocazeroHjärta

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
TrocazeroHjärta

Hjärta

Vad är det för nått. Bara designen på burken såg ut som ett tivoli grej, har ett hustak hemma på natten som jag alltiiid tror är ett cirkustält eller en sån där ryskt tak på filmjölken men det är bara en röd lampa Gråter


   
SvaraCitera

SkeletonGirl: Vad är det för nått.

Trocadero Zero.

Hjärta


   
SvaraCitera

På morgon dricker jag en kopp svart kaffe i cafeterian på skolan,  vid lunchen dricker jag mjölk sen brukar jag dricka vatten bara


   
SvaraCitera

Storchen84:

Trocadero Zero.

Hjärta

Ta bort zero så låter det bra, men Portello är godare!


   
SvaraCitera

Frappé e liveeeet 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SthlmsBruden;)):
Frappé e liveeeet 

Iste ja Hjärta inte fnatte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle fylla på drinkar idag och undrade vad för sorter som saknades. Hade inte alls koll på namnen, ändå fyller jag på de hela tiden. Tycker Cola burken ser ut som Uno kortleken. Jag ser färgerna mer än texten. 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Iste ja Hjärta inte fnatte!

Nej frappe ska d ju va! Haha iste funkar också om det e persiko smak:))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SthlmsBruden;)):

Nej frappe ska d ju va! Haha iste funkar också om det e persiko smak:))

Uääh, den är konstig! Eller är det mangon som är konstigare. Dricker bara lemon men iste är typ borta. Sen är de lite av anledning varför man åker till Kanarieöarna typ. Toast och iste. När man åker långa bilvägar uppe i bergen och vartenda ställe har iste. Smakade en iste från fröken Ohlssons eller om de va något annat men de gick nästan inte och dricka. Det gick men var inte som jag trodde.


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Uääh, den är konstig! Eller är det mangon som är konstigare. Dricker bara lemon men iste är typ borta. Sen är de lite av anledning varför man åker till Kanarieöarna typ. Toast och iste. När man åker långa bilvägar uppe i bergen och vartenda ställe har iste.

Aa men Lidl har också gott! Fast iste passar helt klart bäst på sommarn 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SthlmsBruden;)):

Aa men Lidl har också gott! Fast iste passar helt klart bäst på sommarn 

Har aldrig köpt färdig flaska. Vi blandar alltid med pulver. Min kompis försökte göra eget då hon inte visste vad de var men fy farao va äckligt med citronen det blev när vi gjorde iste själva xD 


   
SvaraCitera

SkeletonGirl:

Har aldrig köpt färdig flaska. Vi blandar alltid med pulver. Min kompis försökte göra eget då hon inte visste vad de var men fy farao va äckligt med citronen det blev när vi gjorde iste själva xD 

Aa göra själv blir aldrig bra Hahah testat Liptons pulver iste det var helt ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SthlmsBruden;)):

Aa göra själv blir aldrig bra Hahah testat Liptons pulver iste det var helt ok

Det är den enda jag känner till Glad


   
SvaraCitera