Aviseringar
Rensa alla

Vad dricker ni för att bli lulliga?


Ämnesstartare

Mycket glad


   
Citera

dricker inte för att bli lullig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
dricker inte för att bli lullig

vad dricker du för då?


   
SvaraCitera

Dricker för o bli full som ett ägg.


   
SvaraCitera

surething:

vad dricker du för då?

för att må bättre lr kunna koppla av


   
SvaraCitera

Rom och cola, eller dyrare öl.


   
SvaraCitera

hallonsaft 

 


   
SvaraCitera

Cola 🙂


   
SvaraCitera

Whisky är en rätt bra portal till det du kallar för "lullighet" ty procenten är hög samtidigt som det i whiskydrickandets själva ritual ingår att drycken inmundigas under någorlunda ordnade former vilket underlättar om man nu inte vill kasta sig in i det ibland trevliga men alltid spännande äventyr som full retardfyllan innebär.


   
SvaraCitera
Kudhos

Vin. 


   
SvaraCitera

dazed: Whisky är en rätt bra portal till det du kallar för "lullighet" ty procenten är hög samtidigt som det i whiskydrickandets själva ritual ingår att drycken inmundigas under någorlunda ordnade former vilket underlättar om man nu inte vill kasta sig in i det ibland trevliga men alltid spännande äventyr som full retardfyllan innebär.

Whiskey ger mig alltid minnen om att sitta ner med vänner, snacka dricka och njuta.... sedan ställer man sig upp och inser att man har druckit mer än vad man borde.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

för att må bättre lr kunna koppla av

ok 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisa20088:
Cola 🙂

🙂


   
SvaraCitera

5 ml liter hostmedicin gjorde mig ju hög som ett hus. Så glad har jag inte varit på flera år, som när jag drack det. Så det räcker gott för mig. Och talar sitt tydliga språk om hur klen jag är Tardig


   
SvaraCitera

hyphy mud


   
SvaraCitera