Aviseringar
Rensa alla

Vad dricker ni ute?


Ämnesstartare

Uttråkad som man är så ställer jag frågan till alla er där ute som går ut på krogen. 

Vad brukar ni dricka? 


   
Citera

När jag går ut (mycket sällan): shots. Vill bli onykter fort och så billigt som möjligt.


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

öl, ty det är nice,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

icetea, bubbelvatten eller schweppes/sprite Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bärs

Diverse shots

Irish whiskey o ginger ale

Givet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alkoholfritt alternativ nu för tiden. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cyborg asshole v. 1.0 : DESTROY!! DESTROY!!:
Alkoholfritt alternativ nu för tiden. 

Ouf 


   
SvaraCitera
tla
 tla

På krogen så blir det för det mesta shots, oftast minttu pga lättdrucket. Under sommarhalvåret, runt den 25:e när jag är en odödlig och en vinnare, blir det en hel del Pink Panter och Strawberry Daiquiri. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tla:
På krogen så blir det för det mesta shots, oftast minttu pga lättdrucket. Under sommarhalvåret, runt den 25:e när jag är en odödlig och en vinnare, blir det en hel del Pink Panter och Strawberry Daiquiri. 

Strawberry Daiquiri är faktist riktigt god men känns väldigt bögigt att köpa så får bli öl och sno av andra när dom köper.. Minttu är rätt gött ja! Speciellt med "black mint" 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

regnvatten 


   
SvaraCitera
tla
 tla

Reeeetooo: Strawberry Daiquiri är faktist riktigt god men känns väldigt bögigt att köpa så får bli öl och sno av andra när dom köper.. Minttu är rätt gött ja! Speciellt med "black mint"

Haha då jag är tjej så behöver jag inte oroa mig för sådant. Sjukt att man ska anses vara på ett visst sätt utifrån vad man har glaset. Men samtidigt så är väl inte en rosa jordgubbsdrink det mest tilldragande en man kan ha i handen... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dricker ej alkohol så antagligen läsk om jag är törstig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tla:

Haha då jag är tjej så behöver jag inte oroa mig för sådant. Sjukt att man ska anses vara på ett visst sätt utifrån vad man har glaset. Men samtidigt så är väl inte en rosa jordgubbsdrink det mest tilldragande en man kan ha i handen... 

Haha brukar smyga in en ibland när alla börjar bli väldigt fulla så ingen märker :$


   
SvaraCitera
tla
 tla

Reeeetooo: Haha brukar smyga in en ibland när alla börjar bli väldigt fulla så ingen märker :$

Haha rätt äre!


   
SvaraCitera