Aviseringar
Rensa alla

Vad drömde du inatt?


Ämnesstartare

att en porslin docka levde.. jag frågade dockan kommer du skada mig så nickade hon på huvudet. [chocked]


   
SvaraCitera
edroon

Drömde att du skulle skapa denna tråd, läskigt[censur]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Degklumpen:

Sen när jag vaknade låg jag fortfarande kvar i den jävla sängen. faan och jag var försenad till skolan!! hatar när det händer så!!

Har också inträffat liknande för mig lol! Och ja, jag kom också försent på grund av den jävla drömmen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag drömde att mamma och hennes släp hade låst in en sånndär dugong i ett skåp (Glasmonter), och att dörren bakom skåpet var en portal till en annan värld. Eller ja, samma värld men den hade ett annat filter över sig. Man kunde välja om man ville införliva det på heltid då också, filtret. Då vaknade jag.


   
SvaraCitera
blum
 blum

Jag kommer ihåg vad jag drömmer nästan varje natt. Ajobbgit när man drömmer mongodrömmar som man helst vill glömma, men det är ändå lite kul.

Hahah inatt drömde jag att tvpro här på um var jätteledsen och frågade mig om vi inte kunde hångla fast jag var ihop med keeper [tard] jag fick trösta honom för han började gråta när jag sa nej.


   
SvaraCitera

Sov i 14 timmar så jag drömde rätt mycket, men bland annat att det var blixthalka + vägarbete nånstans och efter en stunds slirande mellan de olika körfälten kraschade mamma och jag in i en betongvägg så hela bakre vänstersidan av bilen blev kvaddad. Det hela bottnade nog i den småkraschade bil jag åkte förbi sent igår kväll, sånt brukar komma tillbaks i drömmar.

Lindblom:

Hahah inatt drömde jag att tvpro här på um var jätteledsen och frågade mig om vi inte kunde hångla fast jag var ihop med keeper [tard] jag fick trösta honom för han började gråta när jag sa nej.

Haha ^^ UM-drömmar är kul, men man känner sig lite nördig efteråt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drömde att jag åkte buss till en hemlig plats, det var umare fast mina irl-personer. :S Min killkompis skallade mig så jag skulle däcka, sen bar han inte mig på bussen.
Kom till ett ställe där jag och en tjej kröp på marken av någon anledning.
Och sen fanns det Ken-dockor med penisar. :')


   
SvaraCitera

För någon natt sen drömde jag om aristoteles (föga förvånande. Han dyker ofta upp i mina drömmar). Det var sommar och jag satt på en strand.
Då kommer det en vit golf och stannar bredvid mig. 6 spännbögar kliver ut och rusar mot vattnet. Så kommer föraren ut och ropar högtidligt: "Och här kommer aristoteles!" (han sa egentligen efternamnet). Och ut kliver han iförd endast badbyxor av väldigt tajt sort. Han ställer sig i superhjälte-pose och står så en stund. Han har långt hår med mittbena och ser oerhört bögig ut.
Och så springer han efter alla andra spännisar och skvätter på dom m.m. Föraren sätter sig bredvid mig och säger att aristoteles är en underbar kille och sånt.

Efter det vaknade jag. [smile]

aristoteles:

.....


   
SvaraCitera

jag drömde att en av mina idoler sjöng för mig [bigsmile]
och att min pappa jagade & skrek åt mig så jag gjorde mig osynlig i grannarnas buske ;o it was kind of wierd!


   
SvaraCitera

Jag drömde att jag och Nevon räddade en gammal gubbe från att hänga sig, fast sen hängde han sig ändå när vi inte märkte.
Sen hade Nevon ett stort harem som jag inte ville vara med i, sen ångrade jag mig och då vaknade jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag drömde att jag rökte hasch, och att jag sen blev jagad av en polis, och varje gång han grep mig, blev det Game Over och jag fick börja om. Hm [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hehe lol lol lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att hela världen fanns i huvudet. Och ja, internet också. Um fanns i huvudet. Som en trådlös uppkoppling man kunde ha med sig överallt. Jävligt lämpligt var det, borde bli så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte sovit inatt. :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att det var snö och att närmsta affären låg flera timmar bortåt. Åkte dit på en elefantsköldpadderygg och fick sedan flyga hemmåt, med en ostfralla som packning. Skojjigt att flyga. [smile]


   
SvaraCitera