Aviseringar
Rensa alla

Vad drömde du senast?


Ämnesstartare

Hur mycket lättare kan det bli? ^^ vad drömde du senast, och varför, tror du?


   
Citera

HM, jag drömde .. fan, jag kommer inte ihåg :/ men det var rätt lyckligt.


   
SvaraCitera

En skum dröm...

Jag var på gymmet och skulle köpa gainer, men då var det massa snickare som sågade i hyllorna så jag fick sågspån på mig, och inte fan hittade jag någon gainer.

Sen råkade jag ta sönder klädhängaren och blev paranoid för jag trodde ägaren skulle döda mig. [smile]

F.ö. såg ingenting likadant ut så jag kände mig väldigt vilsen [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe xD
så kan det gå 😛


   
SvaraCitera
blum
 blum

Gah, påminn mig inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

=O ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Drömde idag att jag köpte en bärbar dator för 990kr på siba som man var tvungen att veva igång samt att den drogs av choklad


   
SvaraCitera

rammsteinboy:

choklad

rammsteinboy:

choklad

rammsteinboy:

choklad

rammsteinboy:

choklad


   
SvaraCitera

ja drömde att ja dödade en tjej genom att sticka en sax i huvudet på henne... [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur många som har haft astrala drömmar då? =)


   
SvaraCitera

Det var på mitt gamla dagis. Jag såg en gubbe som huvudet lyste i orangea prickar. Sedan gick en ljusslinga upp till himlen och där såg man typ hela slingan i en hög. Men den fanns där så att gubben skulle kunna röra sig. (Jag förstår inte logiken själv.) Sedan var jag plötsligt på en båt och en annan gubbe försökte dränka mig tillika han stängde in mig under ett tak byggt av smörgås.

Jag hatar att drömma.


   
SvaraCitera

Paran0id_:

Sedan var jag plötsligt på en båt och en annan gubbe försökte dränka mig tillika han stängde in mig under ett tak byggt av smörgås.

Wtf? Ofta smörgås. [bigsmile]


   
SvaraCitera

SUKOF:

Wtf? Ofta smörgås.

Men vadåå?! Jag drömde, och då händer ju allt satan. Det var i alla fall inte kul.[cry] Tak gjort av vitt smörgåsbröd med bruna prickar. -Må illa-


   
SvaraCitera

Jag blev kidnappad av tre tjejer i en sportbil. En av dem var en gammal klasskompis.


   
SvaraCitera

Paran0id_:

Men vadåå?! Jag drömde, och då händer ju allt satan. Det var i alla fall inte kul. Tak gjort av vitt smörgåsbröd med bruna prickar. -Må illa-

Aw, stackarn. -klappa- [smile]


   
SvaraCitera