Aviseringar
Rensa alla

Vad drömde ni om att bli när ni var små?


Ämnesstartare

Jag ville bli världsdiktator. Alltså, inte ensam, men jag och några vänner planerade att ta över världen, vi var djupt upprörda över hur fel allting hade blivit och kommit fram till att demokrati var onödigt, vi skulle resa över världen och skapa en form av global revolution och slutligen ta makten.

Nej, jag var inte så intresserad av att vara brandman, gillade inte att hålla på med slangar och så även om jag var homosexuell på den tiden.

Vad ville ni bli när ni var små? Vad vill ni bli när ni blir stora?


   
Citera
Ämnesstartare

Polis, brandkvinna, militär, detektiv, chaufför, pilot, flygvärdinna [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Astronaut. Redan då ville jag bort, ha! nä skoja. Nä men det ville jag faktiskt bli.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjöofficer och det kan nog nästan bli så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drömde om att bli hippie och skapa någon slags social revolution där alla andra också blev hippies och rökte på hela dagarna [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle bli kejsare och despot över Afrika var det tänkt. [sad]


   
SvaraCitera

att jag skulle bli tjuv och min bror skulle bli polis [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bööh:

drömde om att bli hippie och skapa någon slags social revolution där alla andra också blev hippies och rökte på hela dagarna

dazed_and_confused:

Jag skulle bli kejsare och despot över Afrika var det tänkt.

Gillar att jag inte är ensam om att vara maktgalen. [smile]


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Jag ville bli världsdiktator. Alltså, inte ensam, men jag och några vänner planerade att ta över världen, vi var djupt upprörda över hur fel allting hade blivit och kommit fram till att demokrati var onödigt, vi skulle resa över världen och skapa en form av global revolution och slutligen ta makten.

This, varje dag, varje sekund!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Gillar att jag inte är ensam om att vara maktgalen.

ville avskaffa makt! (som nu typ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äldre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konstnär, polis eller tulltjänstekvinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

författaere eller iaf skapa historier,helst noveller,lr film var det lr helst tidning...aa. skönhetsspalt ville jag ha. börja fan tidigt angående skriva om skönhetstips,i lågstadiets skoltidnig som jag kom på. e faan kung asså


   
SvaraCitera

Jag ville bli läkare eftersom mina päron alltid kollade på E.R när jag var liten. Fast personligen älskade jag film redan som väldigt liten och min första idol som jag kommer ihåg var Steven Spielberg.
Och att göra film är något som jag fortfarande är intresserad av och det jag studerar inför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uppfinnare. Ville bli konstnär ett tag också, mest för att imponera på mamma.


   
SvaraCitera