Aviseringar
Rensa alla

vad e de värsta i smärtväg du upplevt?


Ämnesstartare

Fick en gungställning av metall i huvudet när jag var barn, förklarar en hel del :PPP

Kraschlandade på röven efter ett galet jävla hopp (Var full)

Klöv tummen ganska rejält när jag skulle tälja, typ 7 år

6 tänder avslagna/utslagna av en spade (Sen ramlade jag och slog pannan i en sten)

Ramlade så jag fick ett brännsår/avskavd hud längs hela innerlåret

Körde dunkkurragömma och jag och en annan kille kolliderade med knäna i full fart, kunde inte gå normalt på 2 dagar

Har faktiskt aldrig brytit något, men det kommer väl [party]


   
SvaraCitera

När jag gjorde medecinsk abort för två år sedan. Hade så fruktansvärt ont att morfin sprutor och super starka tabletter inte hjälpte 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska fundera på denna sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min ene storebror slog min andre storebror i ansiktet med en krocketklubba en gång. Hej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade blindtarmsinflammation i 5 timmar, men fick inte hjälp för att vårdcentralen sa att det var vinterkräksjuka.

Det sög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ kramp i bröstkorgen eller vad det nu va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cyklade ner för en jätte brant backe en gång när jag var ungefär åtta, det var grus och jag tappade kontrollen över cykeln och flög över styret och fick hela cykeln över mig med styre och allt i magen, [n]

kanske inte det allra värsta jag varit med om , men det gjorde sjukt ont.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Snubblade och la handen på en spisplatta som någon jävel hade lämnat på, på sexan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stukat knä, första gången, inte andra gången.

svimmade typ av smärta


   
SvaraCitera

Tycker fortfarande att första gången jag hade brutal mensvärk var ytterst traumatisk. Gjorde jättejättejätteont, jag var övertygad om att det var något farligt, brusten blindtarm eller något annat läskigt, men efter att ha haft panik en stund så lyckades jag få i mig några panodil och somnade igen (klockan var typ 5 på morgonen), och när jag vaknade kändes det bättre.

Sedan har det väl hänt en massa saker när man var liten som jag inte minns om det gjorde ont eller inte, men jag antar att det gjorde ont att få ett stort vedträ kastat i pannan, och att jag fick ont när jag vurpade med cykeln i grus och lera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Efter att ha brutit benet uppe i Säfsen skulle jag transporteras till närmaste sjukhus via en grusig och rejält skakig väg. Ingen hade tillgång till någon form av bedövning eller liknande innan vi var framme. Det gjorde ont.


   
SvaraCitera

Link:

Det jag kommer på just nu är att jag har haft rejäla migränattacker vilket har gjort riktigt ont. Det värsta är att det inte bara gör ont, det gör skitont länge också.

förresten hur vet man om man har migrän?[chocked][shake][cry][confused][blush]


   
SvaraCitera

Har hört att tandställning är en tortyr form ..de drar ihop tänderna och tändernas rötter tvingas att bli raka [shake]måste göra skiont ju!!!![cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vart nerslagen av 4 orcer i wow en gång! Fan asså, det sved [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hah.. min obehagliga, hemska magont som jag förövrigt också har just nu. Hmm


   
SvaraCitera