Aviseringar
Rensa alla

Vad e det värsta, pinsamaste eller sämsta ni har varit med om inom sex?


blum
 blum

HK Berghdal:

vet ej! men har hört att det inte är så jätte ovanligt, så hoppades på att få ett fint svar här i tråden, men inte fått ännu

Det är nog inte så ovanligt, inget konstigt i alla fall. Ibland får tjejer flytningar/kladd som är mer geleigt, iband mer som smör och ibland rinnigt. Brukar variera beroende på var i menscykeln man befinner sig och sånt. Tjejer är ju lite äckliga, sånt man får leva med.


   
SvaraCitera

tolvan:

Vad e det värsta, pinsamaste eller sämsta ni har varit med om inom sex?

att jag ej haft sex


   
SvaraCitera

Lindblom:

Tjejer är ju lite äckliga, sånt man får leva med.

[love]


   
SvaraCitera

Lindblom:

Ibland får tjejer flytningar/kladd som är mer geleigt, iband mer som smör och ibland rinnigt. Brukar variera beroende på var i menscykeln man befinner sig och sånt. Tjejer är ju lite äckliga, sånt man får leva med.

aha okej. känns iaf bra nu när jag fått detta förklarat för mig ca 7 år efteråt 😛


   
SvaraCitera

hade nog inte så mkt med sex att göra, mest ett misstag gjort av mig.
Tur att personen var drogskadad, han lär ha glömt det tills nu.


   
SvaraCitera

Vi hade fått för oss att vi skulle va lite omväxlande så vi hade sex på ett skrivbord hemma hos henne, hon bodde hemma.

*Knack knack*
- Vad var det?
- Vadå?
- Äh

*Knack Knack*
- Hör du inte?
- Näe?
- Äh

Dörren öppnas och hennes far kommer in. Det värsta av allt är att han inte vänder i dörren när han ser vad som pågår. Han ställer sig i rummet, till vänster om oss, och säger "Ni kan väl låsa nästa gång?". Inte ens nu lämnar han rummet, han står å väntar på ett svar. Jag står helt naken, förstelnad, förstummad och har typ panik. Till slut skriker Jen att han ska gå ut å då går han. Helt sjukt, vet inte om han blev kåt av att se sin dotter bli påsatt eller nått.


   
SvaraCitera
blum
 blum

panik/gråt/ångestattacker under/efter sex var pinsamt i början. [zzz]


   
SvaraCitera

ChickiBull:

text

hahaha, men vadå alltså va ni mitt i själva akten?


   
SvaraCitera

värsta: alla gånger


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade sex med min gosse och kom i en sån jävla orgasm att jag la av världens brakare.
Fast det var mest roligt. Skrattade, fes och krampade samtidigt.


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Hade sex med min gosse och kom i en sån jävla orgasm att jag la av världens brakare.
Fast det var mest roligt. Skrattade, fes och krampade samtidigt.

skulle inte tyckt det var roligt[tard]


   
SvaraCitera

Egyptologen:

Hade sex med min gosse och kom i en sån jävla orgasm att jag la av världens brakare.
Fast det var mest roligt. Skrattade, fes och krampade samtidigt.

[love]


   
SvaraCitera

kraamisz:

skulle inte tyckt det var roligt[tard]

varför inte 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

skulle inte tyckt det var roligt

Ja, varför inte?


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

varför inte 😮

Egyptologen:

Ja, varför inte?

[confused]


   
SvaraCitera