Aviseringar
Rensa alla

vad e grejen med..


Ämnesstartare

mm det är ju helt ok att titta på men inte speciellt underhållande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gud så postmodernt.
intertextualitet. wow.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dumstrut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

hatar barney


   
SvaraCitera
höna

gillar ej. fast gillar inga serier av den typen. typ den, friends, big bang theory blahblahhhhhh

gillar dock scrubs, simpsons och family guy.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Simpsons går verkligen upp och ner tycker jag. Vissa avsnitt är fantastiska och vissa är dödstråkiga.

Hatar Lisa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den är typ enkel att titta på, tror mest det är det. Den var ju kul förut men de borde ju ha slutat med serien för typ något år sedan, nu tjatar de ju bara ut den. Tycker dock den är bättre än Friends, mest eftersom jag av någon anledning börjat ogilla Friends. Alla karaktärer är så fula och skämten är så trötta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker That 70's Show är bäst av de program som har burkskratt. Och typ Seinfeld och en ängels tålamod.


   
SvaraCitera
Zaun
 Zaun

höna:

gillar ej. fast gillar inga serier av den typen. typ den, friends, big bang theory blahblahhhhhh gillar dock scrubs, simpsons och family guy.

Big Bang Theory är den värsta serien, där överdriver dom t.ex. med skratten osv. Klarar inte av o kolla på det.

How i met your mother funkar att slökolla på när det går på tv. Men annars är jag mer för south park, family guy, futurama och simpson.s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chi Huang Ti:

en ängels tålamod.

åh
d var bra[blush]


   
SvaraCitera
Zaun
 Zaun

Chi Huang Ti:

Tycker That 70's Show är bäst av de program som har burkskratt. Och typ Seinfeld och en ängels tålamod.

Åh, That 70's show hade jag glömt, det är underbart hahaha. Har vi några mer svenska serier än en ängels tålamod, hem till midgård och full frys som varit roliga? [ops]


   
SvaraCitera
höna

Zaun:

Big Bang Theory är den värsta serien, där överdriver dom t.ex. med skratten osv. Klarar inte av o kolla på det.

How i met your mother funkar att slökolla på när det går på tv. Men annars är jag mer för south park, family guy, futurama och simpson.s

jaaa hatar bakgrundsskratt 🙁

kan funka nåt avsnitt på sin höjd men asså nänänä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zaun:

Har vi några mer svenska serier än en ängels tålamod, hem till midgård och full frys som varit roliga?

Svensson Svensson och C/O Segemyhr, om man nu bara räknar burkskrattshumor [blush] En ängels tålamod är dock överlägset etta.


   
SvaraCitera