Aviseringar
Rensa alla

Vad faller killar på?


Ämnesstartare

Jag o min kille Emil okej skriver ut namn.
vi har haft en paus på typ 2 veckor vi ska träffas igen, men vad ska vi göra då? Vi har inte direkt haft kontakt under tiden. Vad faller de flesta killar för? (tänk att de e Corona tider oxå) . Är piknik en Bra idé??? Vad had en kille uppskattat mest?


   
Citera

Alla faller och uppskattar olika saker så det är svårt att svara på. Men du borde ju känna din kille tillräckligt bra för att veta på ett ungefär vad han skulle uppskatta Party


   
SvaraCitera

Personligen så skulle jag nog säga att en picknick vore trevligt. Det är ju alltid trevligt att umgås och vara med varandra. Jag vill gärna ha folk omkring, jag tycker inte om att vara ensam och det är schysst att kunna prata med någon om man behöver.
Folk är olika, vissa vill vara ensamma, vissa vill vara ensamma ibland och vissa vill aldrig vara ensamma.
Svårt att säga vad din kille skulle uppskatta, du känner ju honom bättre än vad vi gör. IBland kan det vara bra om man ringer och pratar med varandra om man inte kan träffas. Man behöver prata, dock när vissa mår dåligt så vill de inte prata med någon, andra behöver verkligen det.
Spelar du spel? Ni kan ju spela något tillsammans typ Minecraft. 🙂


   
SvaraCitera

Tävla mot varandra. 
matlagning 
orientering osv..


   
SvaraCitera

Som sagt alla är olika men gör något som du vet att han tycker om. Och älskar han dig så faller han nog oavset


   
SvaraCitera

Personligen föredrar jag laserdome eller paintball. 


   
SvaraCitera