Aviseringar
Rensa alla

Vad FAN är det för fel på folk[mad][mad][mad]


Ämnesstartare

Sitter o halvkollar på kalla fakta, och fick höra om hur en frågade om man inte kunde byta ut två fula tänder mot två stifttänder på personens chihuahua

Vad fan är det för fel på folk[tard]

Fler än vad man tror borde verkligen inte få ha husdjur[tard]

Problemet verkar vara att sällskapsdjur blir mer o mer prydnadsdjur, som exempelvis chihuahua

Jag förknippar chihuahua tänker jag bara rik urblåst bimbo som går omkring med den i handväskan. Tyvärr. Eller vad vet jag, det kanske är vad chihuahuan är till för?[confused]


   
Citera
Ämnesstartare

vill ut min katts tänder te guldtänder me grills


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

vill ut min katts tänder te guldtänder me grills

[mad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kissies hund:
Image
Hon borde sättas dit för djurplågeri.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går fort utför...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det absolut roligaste med den där bilden (vilket jag upptäckte nu) är att den pratar om det som Kissie äter och tittar mellan benen på en man...


   
SvaraCitera

Försöker att inte tänka på det för jag blir så himla ledsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dagens samhälle vettu.
Man måste vara snigg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Försöker att inte tänka på det för jag blir så himla ledsen.

Har inte tänkt på det förräns jag såg programmet av den anledningen.

Och nu medans jag skrev detta så fick jag höra tvn i bakgrunden: "Försäkringsbolagen tänker bara på en sak, dom tänker på att tjäna pengar". Old news is old.


   
SvaraCitera

Storchen84:

Har inte tänkt på det förräns jag såg programmet av den anledningen.

Och nu medans jag skrev detta så fick jag höra tvn i bakgrunden: "Försäkringsbolagen tänker bara på en sak, dom tänker på att tjäna pengar". Old news is old.

Folk borde inte få ha husdjur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Folk borde inte få ha husdjur.

Jag tänkte skriva att folk som är så med sina djur som det med chihuahuan inte borde få ha djur.

Insåg dock just att eftersom dom personer utsätter sig själv för massa saker för att se ut som dom gör anser sig ha rätt att utsätta sitt/sina djur för samma sak också. Och blev arg och nedstämd[mad][sad]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Insåg dock just att eftersom dom personer utsätter sig själv för massa saker för att se ut som dom gör anser sig ha rätt att utsätta sitt/sina djur för samma sak också. Och blev arg och nedstämd[mad][sad]

Jättekonstigt att resonera så. Verkligen. Önskar dom hjärntumör och nageltrång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Jättekonstigt att resonera så

Det kanske dom inte gör, vad vet jag. Men det är det enda sättet jag kan tänka mig att dom resonerar på

stereo total:

Önskar dom hjärntumör

Gillar - om den inte är dödlig

stereo total:

och nageltrång

Detta gillar jag dock[y]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Det kanske dom inte gör, vad vet jag. Men det är det enda sättet jag kan tänka mig att dom resonerar på

Jag tror inte att dom reflekterar överhuvudtaget. Dom kör bara på. Behandlar djuren som dockor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Behandlar djuren som dockor

Accessoarer! En liten hund i en väska, kan det bli mer accessoar än så?[sad][rolleyes]


   
SvaraCitera