Aviseringar
Rensa alla

Vad fan är det med mig?!


Ämnesstartare

Har aldrig mått såhär jävla dåligt förrut, har gråtit konstant i tre dagar nu. Har mått dåligt väldigt länge nu men aldrig så jag låtit det gå ut över mig så himla mycket, har alltid kunnat kontrollera det. Men nu, vaffaaaan. Allt känns så jävla värdelöst, jag orkar absolut ingenting. Känner mig mer sorglig och hemsk än vad jag någonsin gjort.

Jag kan inte vara positiv längre, allt är bara negativt hela tiden. Jag har verkligen inget som kan peppa mig och jag är sjukt skrämd inför framtiden. Min mamma klagar hela tiden på mig att jag är så himla negativ och tyst, hon frågar hela tiden varför jag bara sitter vid datorn och kollar skitkonstigt på mig. Jag vill inte bo hemma längre. Jag vill bara bli lämnad ifred.

Hur fan gör man? hur gör man för att klara av det? för att stå ut detta sista halvår innan jag kan flytta?


   
Citera

Stänger in sig på rummet.


   
SvaraCitera

vrf mår du ens så hemskt?


   
SvaraCitera

Varför mår du kasst då?


   
SvaraCitera

Human:

?

Hur är dina sovrutiner?


   
SvaraCitera

IIIIIIIIIIH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karl Bertil Jonsson:

vrf mår du ens så hemskt?

Dekadent:

Varför mår du kasst då?

Min pappa dog för ett tag sen, vilket lett till depression, jag vet inte vem jag är längre och jag vet inte alls vad jag vill göra med mitt liv. Också lite en pojke kanske

Myksa:

Hur är dina sovrutiner?

utmärkta tycker jag, brukar alltid somna vid elva-tolv-ett och sova fram till elva. sover iofs ganska mycket nu.

SilentScream:

IIIIIIIIIIH

läskigt. jag hette så här innan, visste du det?


   
SvaraCitera

Human:

Min pappa dog för ett tag sen, vilket lett till depression, jag vet inte vem jag är längre och jag vet inte alls vad jag vill göra med mitt liv. Också lite en pojke kanske

min farsa dog när jag var fyra. ryck upp dig


   
SvaraCitera

Human:

läskigt. jag hette så här innan, visste du det?

Yea.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Karl Bertil Jonsson:

min farsa dog när jag var fyra. ryck upp dig

jaha? har det verkligen någon betydelse? du om nån borde ju veta att sånt är individuellt


   
SvaraCitera

Stäng av datorn och börja fundera ut vem du är då.


   
SvaraCitera

"det går över med tiden" men hur de vet jag inte


   
SvaraCitera

Human:

jaha? har det verkligen någon betydelse? du om nån borde ju veta att sånt är individuellt

tkr folk bara klagar


   
SvaraCitera

Depression.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SilentScream:

Yea.

hur visste du?

OF 5:

"det går över med tiden" men hur de vet jag inte

orka sånt. alla vet att det inte gör det, om man vill något får man göra det själv.

Karl Bertil Jonsson:

tkr folk bara klagar

klagar? eehh.. du har ju i alla fall växt upp med det. lite svårt att inte 'klaga' när hela ens liv har förstörts.


   
SvaraCitera