Aviseringar
Rensa alla

Vad fan gör man? Messed up shit.


Cobrak
Ämnesstartare

Har börjat isolera mig från mina polare, det går skit i skolan, har tappat lusten för allt och alla och gör fan inget längre än o latar mig på mitt rum.
Ingen lust längre. Inte till ett skit. Är uttråkad, stressad, allt är bara messed up och en riktig pain in the ass.

Morsan har sjukskrivit sig, stöttar henne, försöker iaf. Men fan, orkar knappt lämna rummet för att hitta på saker med henne. Farsan är väl som alltid, chill, men vi har inte så mycket kontakt längre. Mina brorsor träffar jag sällan längre, de är över 18 så det kan jag haja. Men det är tomt.
Känner mig så jävla ensam. Fastän jag har goa vänner, familj. Var och festade idag/igår whatevs, och det var rätt chill i början, sen bara bröt jag ihop mitt i allt. Det har börjat tillhöra vardagen. Kan stå och inte göra ett skit, sen bara bryta ihop för ingenting.

Vet fan inte vad jag ska göra längre.


   
Citera

Vet ej vad man ska göra åt det..

Men förhoppningsvis kommer det nått gott med det. Typ förståelse för att människor mår dåligt. Utveckla en ödmjukare sida. Att du ej blir en fitta i framtiden (inte för att du är det). 

Nu börjar resan till att "hitta dig själv" (lol). Och inte blint följa normer om hur man bör va (social o grejer)

____

antingen skrev jag efterblivet nu.. eller inte..

är yr

kötta på i livet. hoppas du mår bättre i framtiden.......................................................


   
SvaraCitera

Fantastiskt: Och inte blint följa normer om hur man bör va (social o grejer)

Aa det menade jag inte.. men typ...


   
SvaraCitera

Man vill känna gemenskap med människor.. och eftersom ingen vågar visa att den mår dåligt så tror man att folk inte mår dåligt.. och så när man mår dåligt skäms man över det... när det egentligen är helt jävla naturligt...

fast sen mår ju vissa människor jäävla mycket sämre än andra.. det får man ha respekt för.. så man inte tror man är nått med sina små bekymmer... heheheheehheheheheehhe

men aaa... hej och hå


   
SvaraCitera
Cobrak
Ämnesstartare

Fantastiskt:
Vet ej vad man ska göra åt det..

Men förhoppningsvis kommer det nått gott med det. Typ förståelse för att människor mår dåligt. Utveckla en ödmjukare sida. Att du ej blir en fitta i framtiden (inte för att du är det). 

Nu börjar resan till att "hitta dig själv" (lol). Och inte blint följa normer om hur man bör va (social o grejer)

____

antingen skrev jag efterblivet nu.. eller inte..

är yr

kötta på i livet. hoppas du mår bättre i framtiden.......................................................

Good point.


   
SvaraCitera

Vill du få hjälp av psykiatrin? Det kan finnas en del lösningar där.


   
SvaraCitera

är du under 18 tycker jag att du ska kontakta bup. man behöver inte självmordsbenägen för att få hjälp där, det kan räcka med lite skröfs. 


   
SvaraCitera

Ja du bör ta tag i dig själv och bestämma dig för att göra saker, typ som att gå till skolan eller iaf ta en promenad o tänka lite med vad Du vill med ditt liv.

jag hoppas att du kommer tillrätta förr eller senare!


   
SvaraCitera
Cobrak
Ämnesstartare

stereo total:
är du under 18 tycker jag att du ska kontakta bup. man behöver inte självmordsbenägen för att få hjälp där, det kan räcka med lite skröfs. 

Har kontaktat BUP tidigare, men de tyckte inte det var tillräckligt med problem eller vad fan de nu sa.
Går hos en psykolog på ungdomsmottagningen, men det hjälper inte längre. Får bara ångest av att gå dit.


   
SvaraCitera
Cobrak
Ämnesstartare

Om det vore så lätt att bara ta en cigg och lugna ner sig till lite Iron maiden.


   
SvaraCitera

Cobrak:

Har kontaktat BUP tidigare, men de tyckte inte det var tillräckligt med problem eller vad fan de nu sa.
Går hos en psykolog på ungdomsmottagningen, men det hjälper inte längre. Får bara ångest av att gå dit.

varför får du ångest av att gå dit? 


   
SvaraCitera
Cobrak
Ämnesstartare

stereo total:

varför får du ångest av att gå dit? 

Svårt att koppla av där. I början gick det skit bra, sket till och med i ciggen, men nu är jag back on track i samma bana, och det hjälper inte att snacka ut med psykologen.


   
SvaraCitera

Cobrak:

Svårt att koppla av där. I början gick det skit bra, sket till och med i ciggen, men nu är jag back on track i samma bana, och det hjälper inte att snacka ut med psykologen.

du kanske är/håller på att bli deprimerad och behöver antidepp + terapi? 


   
SvaraCitera
Draug

Semla: psykiatrin? Det kan finnas en del lösningar där.

psykiatrin är tyvärr helt värdelös i detta land, kan finnas några få undantag antar jag, men inget jag upplevt.


   
SvaraCitera

Draug:

psykiatrin är tyvärr helt värdelös i detta land, kan finnas några få undantag antar jag, men inget jag upplevt.

Inte helt värdelös, jag har fått medicin som hjälpt mig till viss del. Däremot gillar jag inte personalen.


   
SvaraCitera