Aviseringar
Rensa alla

Vad fan gör man? Messed up shit.


Draug

Semla: Inte helt värdelös, jag har fått medicin som hjälpt mig till viss del. Däremot gillar jag inte personalen.

Beror mycket på var i landet du bor sorgligt nog. Har stött på flertalet psykiatri personal med allvarligt bristande kunskap inom sitt område. Självmord har skett häromkring flertalet gånger pga deras ovilja och oförmåga att hjälpa. Jag förstår varför dessa människor valt att göra som de gjort, i dessa trakter är man lämnad åt sitt eget öde,  psykiatrin har ingen hjälp att ge förutom deras så kallade "mediciner" haha mirakel att jag inte är död när jag tänker tillbaka på allt de prackat på mig genom åren. Kunde få allt jag ville ha utskrivet till slut, Att få någon att tro att det enda som kan hjälpa dig är dom här pillrena är helt fel väg att gå för att nå ett psykiskt bättre mående. Men det var precis vad de gjorde.

Skulle kunna räkna upp hur många brister som helst de gjort både mot mig och mot människor som inget hellre vill än att må bättre och att bara kunna fungera. Men det är ingen hjälp som finns. Man är helt och hållet ensam om man litar på att få deras hjälp, har gjort det för många gånger aldrig mer. Man får klara sig bäst man kan och försöka överleva helt enkelt.


   
SvaraCitera
Kudhos

Cobrak:
Har börjat isolera mig från mina polare, det går skit i skolan, har tappat lusten för allt och alla och gör fan inget längre än o latar mig på mitt rum.
Ingen lust längre. Inte till ett skit. Är uttråkad, stressad, allt är bara messed up och en riktig pain in the ass.

Känner igen mig i det fetstilda. Det är, iaf för mig, pga av att jag har så mycket jag måste göra just nu samt att mer hamnar på "att göra listan" än vad jag har fått gjort. Det gör mig stressad, deppad, och less på allt. Det hjälper inte med sjukdom på det hela också. Så, för mig är det stress.


   
SvaraCitera
Cobrak
Ämnesstartare

Kudhos:

Känner igen mig i det fetstilda. Det är, iaf för mig, pga av att jag har så mycket jag måste göra just nu samt att mer hamnar på "att göra listan" än vad jag har fått gjort. Det gör mig stressad, deppad, och less på allt. Det hjälper inte med sjukdom på det hela också. Så, för mig är det stress.

Stress är bara en riktig pain in the ass.


   
SvaraCitera