Aviseringar
Rensa alla

vad fan håller ni på med


Kronotomi:

Har gått ensam några gånger (Ja, det har varit värdelöst, men bara marginellt mer än med sällskap)

Ahh jag tycker typ alltid krogen är värdelöst. Säkert för jag inte har gått ut med rätt personer och rätt stämning. Inbillar mig det iaf.....


   
SvaraCitera

player one:

nej, har nog aldrig gjort det, men kan hända att jag gör nästa fredag, om jag inte hittar något popoffer att gå på popklubb med. men är inte redo idag.

GL


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

space:

GL

ska nog lyckas hitta ett popoffer, men känner ju fan knappt några som har åldern inne. kan ju gå och hoppas på att hitta några av mina forna bekantskaper, men vet inte hur aktiva de är nu för tiden.


   
SvaraCitera
Draug

player one: värmländska urskogen

vackert, nästan så jag får en liten tår i ögat av dessa vackra trakter.

player one: göteborg

i gbg händer det väll alltid grejer? när jag vart där nere på besök har det alltid vart drag på nåt håll i stan i varje fall. Gäller väll bara att luska ut vart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

vackert, nästan så jag får en liten tår i ögat av dessa vackra trakter.

i gbg händer det väll alltid grejer? när jag vart där nere på besök har det alltid vart drag på nåt håll i stan i varje fall. Gäller väll bara att luska ut vart.

orkar inte luska utöver att posta umtråd, känner säkert 1000 pers i göteborg, men som så ofta när man inte har facebook så vet jag inte riktigt vilka eller hur jag mår dem. typ så. 


   
SvaraCitera

gbg är fett trist under vinterhalvåret imo    


   
SvaraCitera

player one:

har aldrig haft sex i norrland. eller på ybuss. men rätt nära i båda fallen.

blä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:
gbg är fett trist under vinterhalvåret imo    

det var fan vår för en vecka sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

psychoex:

blä.

så jävla negativ.


   
SvaraCitera

S3ON:
gbg är fett trist under vinterhalvåret imo    

dissa inte göteborg va.


   
SvaraCitera
Draug

player one: orkar inte luska utöver att posta umtråd, känner säkert 1000 pers i göteborg, men som så ofta när man inte har facebook så vet jag inte riktigt vilka eller hur jag mår dem. typ så.

brukar väll vara så bara för att man är taggad på fest får man inte tag i en jävel och det är heldött. Att du inte har fb är bra, kanske inte i kontaktsyfte i ett sånt här läge, men annars är det helt överflödigt. Borde ha avslutat mitt medlemskap för länge sen, är väll endast pga kontakterna jag har det kvar.


   
SvaraCitera

psychoex:

dissa inte göteborg va.

Jag var i Göteborg i höstas, det var roligt. Rodnar Fast Stockholm ä coolare stad , yeah Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

brukar väll vara så bara för att man är taggad på fest får man inte tag i en jävel och det är heldött. Att du inte har fb är bra, kanske inte i kontaktsyfte i ett sånt här läge, men annars är det helt överflödigt. Borde ha avslutat mitt medlemskap för länge sen, är väll endast pga kontakterna jag har det kvar.

det är bra. men, som sagt, folk med facebook har liksom fler vänner i praktiken. känner mig som en luddit ibland.


   
SvaraCitera
Draug

player one: det är bra. men, som sagt, folk med facebook har liksom fler vänner i praktiken. känner mig som en luddit ibland.

är det verkligen så?  Aldrig tänkt på om fb-folk faktiskt har fler vänner överlag, känner mig också lite så ibland. Men det behöver inte alltid vara något dåligt, alla nymodigheter är inte enbart av godo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug:

är det verkligen så?  Aldrig tänkt på om fb-folk faktiskt har fler vänner överlag, känner mig också lite så ibland. Men det behöver inte alltid vara något dåligt, alla nymodigheter är inte enbart av godo.

de har lika många egentligen, men de har en omedelbar kanal att nå folk som icke-facebookfolk liksom inte har något bra sätt att nå. vilket i effekt innebär att de har fler vänner.


   
SvaraCitera