Forumet - vad fan håller ni på med

vad fan håller ni på med

29069 1 114

Spana också in:

player one: orkar inte luska utöver att posta umtråd, känner säkert 1000 pers i göteborg, men som så ofta när man inte har facebook så vet jag inte riktigt vilka eller hur jag mår dem. typ så.
brukar väll vara så bara för att man är taggad på fest får man inte tag i en jävel och det är heldött. Att du inte har fb är bra, kanske inte i kontaktsyfte i ett sånt här läge, men annars är det helt överflödigt. Borde ha avslutat mitt medlemskap för länge sen, är väll endast pga kontakterna jag har det kvar.

Draug:
brukar väll vara så bara för att man är taggad på fest får man inte tag i en jävel och det är heldött. Att du inte har fb är bra, kanske inte i kontaktsyfte i ett sånt här läge, men annars är det helt överflödigt. Borde ha avslutat mitt medlemskap för länge sen, är väll endast pga kontakterna jag har det kvar.
det är bra. men, som sagt, folk med facebook har liksom fler vänner i praktiken. känner mig som en luddit ibland.

Draug:
är det verkligen så?  Aldrig tänkt på om fb-folk faktiskt har fler vänner överlag, känner mig också lite så ibland. Men det behöver inte alltid vara något dåligt, alla nymodigheter är inte enbart av godo.
de har lika många egentligen, men de har en omedelbar kanal att nå folk som icke-facebookfolk liksom inte har något bra sätt att nå. vilket i effekt innebär att de har fler vänner.

player one: de har lika många egentligen, men de har en omedelbar kanal att nå folk som icke-facebookfolk liksom inte har något bra sätt att nå. vilket i effekt innebär att de har fler vänner.
ja så sätt kan de ju nå ut till många fler människor, men frågan är hur många i dom massorna är "äkta vänner" fb är så ytligt tycker jag. Kretsar kring så mkt som jag är helt ointresserad av egentligen.

hejsverige: image_21.jpgone foot infront 

of the other

är det hon från ladytron? snygg var hon ta mig fan oavsett.

S3ON:

vitsippor och gröna blad på träden = vår
du, jag har glömt bort mer om vår än vad du någonsin vetat.

dvs det mesta. men det är ett metrologiskt begrepp, så smhi bestämmer.

Draug:
styr upp nåe då ;) lr drick dig riktigt go o glad! både är ju nice!
men orka styra upp skit. men alla är välkomna om de vill. det är också ett godtagbart förslag.