Aviseringar
Rensa alla

vad fan håller ni på med


Ämnesstartare

ceka92:
bor dvs i halland, halmstad, därav ledsen smiley.

var i halland? dig hade jag säkert orkat åka en bit för.

nog för att stamob och hennes vän är najs, men liksom, de gillar metal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ceka92:
bor i halmstad! förstår. varför åkte du så långt för att hämta vin?

öhm, för det kåg hemma hos mig. fattade inte hur långt det var när jag tpg beslutet.


   
SvaraCitera

felmedicinerar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:
felmedicinerar

berätta mer.


   
SvaraCitera

player one:

typ, några veckor sen? kom på besök. det är najs. bor i för tillfället stendött kollektiv, har blommiga soffor och lyssnar på siouxsie and the banshees och dricker vin med mig själv, för orkar fan inte åka till halland, där festen är för stunden.

Fan vad random och kul. Vill också på o göteborg någon gång. Kanske. Vet inte.

Kan fortfarande inte hälsa på fören i sommar!!

Schism:
felmedicinerar

??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Fan vad random och kul. Vill också på o göteborg någon gång. Kanske. Vet inte.

Kan fortfarande inte hälsa på fören i sommar!!

??

men jävla kan. klart du kan. jag kan göra vad som helst, det är inte för att jag har de optimala förutsättningarna, det är för att jag inte agerar som att jag har något att förlora på att agera som det faller mig in. hade alla tänkt så hade världen varit mer intressant.


   
SvaraCitera

läste jag nåt om the mission?

l


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejsverige:
läste jag nåt om the mission?l

ja, lyssnade på dem förut. nu lyssnar jag på laakso.


   
SvaraCitera

åh laakso så fint. ska också göra det. long beach

å


   
SvaraCitera

player one:

men jävla kan. klart du kan. jag kan göra vad som helst, det är inte för att jag har de optimala förutsättningarna, det är för att jag inte agerar som att jag har något att förlora på att agera som det faller mig in. hade alla tänkt så hade världen varit mer intressant.

Men gud, jag kan inte skriva, "Jag vill också bo i göteborg någon gång" skulle det stå! Men du kanske förstod det.

Jag har ju en katt som jag inte kan flänga runt med hur som helst till kollektiv osv, + är mitt i en utbildning. Är väldigt låst till sthlm för tillfället, vilket är tråkigt. Skulle nog också kunna agera impulsivt om jag inte kände att jag var låst och att det på så sätt var värt att stanna. Nåväl, flänga runt kan jag förhoppningsvis göra i framtiden!


   
SvaraCitera

hejsverige:
image_21.jpgone foot infront 

of the other

LedsenHjärta


   
SvaraCitera

Fasiken:

LedsenHjärta

så vacker inte sant, jade. hon är verkligen hennes röst


   
SvaraCitera

hejsverige:

så vacker inte sant, jade. hon är verkligen hennes röst

mhm!
gillar oxo henne! 

o ja.. de e lite magiskt me såna människor LedsenHjärta


   
SvaraCitera

player one: berätta mer.

tar mirtazapin mot ångest och sömnbesvär (sen januari) men upplever motsatt effekt - agitation och förvärrad insomni (utan zopiklon ligger jag och "noddar" hela natten). kan gå utan mat och sömn länge utan att känna av det, blir aldrig sömnig. tror jag har för mycket noradrenalin i omlopp. behöver verkligen prata med min läkare iaf (senast ville hon att jag skulle testa en annan dos bara). idiotmedicin.

Fingerprints: ??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejsverige:
åh laakso så fint. ska också göra det. long beachå

men gör det här då. bög. nu lyssnar jag på i believe in symmetry av bright eyes. 

Fingerprints:

Men gud, jag kan inte skriva, "Jag vill också bo i göteborg någon gång" skulle det stå! Men du kanske förstod det.

Jag har ju en katt som jag inte kan flänga runt med hur som helst till kollektiv osv, + är mitt i en utbildning. Är väldigt låst till sthlm för tillfället, vilket är tråkigt. Skulle nog också kunna agera impulsivt om jag inte kände att jag var låst och att det på så sätt var värt att stanna. Nåväl, flänga runt kan jag förhoppningsvis göra i framtiden!

äsch, framtiden är för folk som har en.


   
SvaraCitera