Aviseringar
Rensa alla

Vad fan har man vänner till?


Ämnesstartare

Varför är det så att när man verkligen, verkligen har lust att gå ut och hitta på något - så är det ingen jävel som kan?!

Varför är det så att en del så kallade vänner bara bestämmer sig för att vara dryga & vända sig emot en (tjejer ofc...)?

Vad har ni att säga om detta, vavava?
Någon annan som också stör sig på sånt?


   
Citera
Ämnesstartare

Bra, nu kanske du förstår hur viktigt det är att ha bra vänner i ens liv. Istället för att störa dig på dina nuvarande, försök att hitta nya.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

vavava?

Varför har alla börjat med det där? Det är irriterande ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är klart att de flesta människor inte är så jävla intressanta alltså är ens krets fylld av kanske 70% utfyllnadsvänner tyvärr..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är klart att de flesta människor inte är så jävla intressanta alltså är ens krets fylld av kanske 70% utfyllnadsvänner tyvärr..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

därför jag bara hänger med chickfactor och lille_marx. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vänner är personer som hör av sig när man inte vill göra nåt men är frånvarande när man vill göra nåt.


   
SvaraCitera

Melinka:

Vad har ni att säga om detta, vavava?

Att det finns mer konstruktiva sätt att lösa det på än att skapa en meningslös tråd om det...?


   
SvaraCitera

fistforfight:

Det är klart att de flesta människor inte är så jävla intressanta alltså är ens krets fylld av kanske 70% utfyllnadsvänner tyvärr..

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

så är det ingen jävel som kan?!

Jag kan, jag kan, jag kan!


   
SvaraCitera

Melinka:

verkligen, verkligen har lust

låter som om du dissar dom rätt ofta också o säger att du inte vill. De kanske har tröttnat på dej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

Vänner är personer som hör av sig när man inte vill göra nåt men är frånvarande när man vill göra nåt.

Fan - det där var den bästa förklaringen till allt hittills! Grattis!

Blivande_japan:

Att det finns mer konstruktiva sätt att lösa det på än att skapa en meningslös tråd om det...?

Tvinga dom att umgås med mig trots att de är upptagna, eller vad är det du försöker säga?
Välkommen till klottersektionen, här kryllar det av meningslösa trådar [wink]

Angelize:

bra vänner

Shit, du får det att låta så enkelt att hitta sådana [smile] Får väl gå ut i skogen och lyfta på stenar, det kanske gömmer sig en bra vän där någonstans!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Melinka:

Shit, du får det att låta så enkelt att hitta sådana [smile] Får väl gå ut i skogen och lyfta på stenar, det kanske gömmer sig en bra vän där någonstans!

Har du tur så kommer du även hitta några positiva egenskaper där under stenarna. Lite mindre bitterfitta gör det nog enklare för dig att FÖRSÖKA, som jag skrev. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

likgiltig misär:

Jag kan, jag kan, jag kan!

JA, KOM HIT SÅ KAN VI....HITTA PÅ NÅGOT KUL!

ms_A:

låter som om du dissar dom rätt ofta också o säger att du inte vill. De kanske har tröttnat på dej?

Nejnej, jag tackar alltid ja när jag kan (vilket är ofta) och jag hör av mig tillbaka. Tröttnat är en möjlighet... men 1. i så fall förstår jag inte vad det är jag har gjort för fel och 2. varför de inte kan vara ärliga med det istället för att krångla [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Lite mindre bitterfitta gör det nog enklare för dig att FÖRSÖKA, som jag skrev.

Tror inte det är jag som är bitter här [wink] Men tack för tipset ändå hörru!


   
SvaraCitera