Aviseringar
Rensa alla

vad fan kan jag göra snälla någon hjälp mih


Ämnesstartare

hej, jag vill bara fråga vad jag borde göra så här ser min livssituation ut nu:
typ inga vänner längre
när jag ät ute och vissa personer ser mig ropat dom efter mig och skriker en hel del massa elaka saker
.hela mitt kompisgäng har lämnat mig och ljuger just nu och snakar skit om mig
mår skit
all säger typ bar vad jag gör fel just nu
skrev i ett tjafs till min gamla kompisgäng som lämnat mig när dom bara skrev vad det var för fel på mig
då skrev jag  :
tydligen bara fel på mig och e svarade ja
haft självmordstanka innan tror jag är på att få de tillbacka och vet att jag då it skulle kunna stå emot dom
försökt att prata med en kurator men för ett årsen låste jag mig in i badrummet till tiden var över
asså alla sviker mig just nus
i fredags cyckalde jag hem från R (det är en killkompis) då jag var helt jävla fucking vit i blicken 
0ch typ grät 
ligger typ i 2 timmar i sänegen innan jag sommanr varje kväll och tänker på alla fel som tydligen är på mig
jaga har blivit fett dryg 0ch fått en jävla attityd för jag it vill visa min svaghet men förlorar vänner genom det
vill kunna vara mig själv men är så fucking rädd för konsekvenserna
gråter flera kväöllar i rad snälla vadsk jag göra ge tuås snälla för pallar snart it mer detta är it ens en 10 del utav allt
som jag beräatt finsn månag flera grejer men orkar it säga allr


   
Citera

Inte för att göra grejen värre men ditt liv har bara börjat 🙂


   
SvaraCitera

Jag tycker verkligen du ska ge den där kuratorn en till chans. Ibland blir livets börda för stor för att bära på själv, och det är inget fel med att be om hjälp vid de tillfällena.


   
SvaraCitera

Ge kuratorn en chans och tro på mig när jag säger att det går över högstadiet är skit å man får så mkt känslor och tankar. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bananlåda:
Inte för att göra grejen värre men ditt liv har bara börjat 🙂

ja fast ahr avrit sådant sedan jag avr typ 8


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stanislavdenstore:
Jag tycker verkligen du ska ge den där kuratorn en till chans. Ibland blir livets börda för stor för att bära på själv, och det är inget fel med att be om hjälp vid de tillfällena.

ja men jag har försökt
nu har iaf en postiv grej hänt fått en kilkompis tillbaca it han sedan i fredags då han kommer jag alfrig ta tillbacka
eller ksk it att han och jag är vänner igen 
men ha la iaf till mih på snap igen


   
SvaraCitera

caitline06:

ja men jag har försökt
nu har iaf en postiv grej hänt fått en kilkompis tillbaca it han sedan i fredags då han kommer jag alfrig ta tillbacka
eller ksk it att han och jag är vänner igen 
men ha la iaf till mih på snap igen

Det låter ju som ett steg i rätt riktning!

Jag tror dock att du fortfarande behöver någon att prata med. Om kuratorn nu inte är ett alternativ, skulle du kunna prata med en förälder? Eller kanske skolsjuksköterskan?


   
SvaraCitera

De kanske är elaka mot dig för att din stavning är sämre än hos en nyanländ.


   
SvaraCitera

Maymay:
De kanske är elaka mot dig för att din stavning är sämre än hos en nyanländ.

boom herr Maymay la den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stanislavdenstore:

Det låter ju som ett steg i rätt riktning!

Jag tror dock att du fortfarande behöver någon att prata med. Om kuratorn nu inte är ett alternativ, skulle du kunna prata med en förälder? Eller kanske skolsjuksköterskan?

Jag ska försöka börja med bris igen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
De kanske är elaka mot dig för att din stavning är sämre än hos en nyanländ.

Skrev snabbt bara 


   
SvaraCitera

Asstriid:

boom herr Maymay la den

Ja. 06:a destroyedCool


   
SvaraCitera

Maymay:
De kanske är elaka mot dig för att din stavning är sämre än hos en nyanländ.

Så sant, orkar knappt läsa med den knackiga svenskan.


   
SvaraCitera

De låter hemskt... Förstår exakt hur du känner, om du inte vågar prata me nån kurator kan du söka dig till dina föräldrar... kanske omegle...? Vet inte, bara om du vill prata av dig lixom, annars kan vi alltid prata! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym32:
De låter hemskt... Förstår exakt hur du känner, om du inte vågar prata me nån kurator kan du söka dig till dina föräldrar... kanske omegle...? Vet inte, bara om du vill prata av dig lixom, annars kan vi alltid prata! 😀

visst skicak dm
jag aif fått txb en agmmal killkompis som sa att han it ville ha med mig att göar men ahn ahr lagt till mig på snap och så igen och det gjorde mig jätteglad


   
SvaraCitera