Aviseringar
Rensa alla

vad fan kan jag göra snälla någon hjälp mih


Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Så sant, orkar knappt läsa med den knackiga svenskan.

srrt men ahde typ bråttom och seda lite duyxelsu


   
SvaraCitera

caitline06:

visst skicak dm
jag aif fått txb en agmmal killkompis som sa att han it ville ha med mig att göar men ahn ahr lagt till mig på snap och så igen och det gjorde mig jätteglad

Du får nya vänner med tiden, jag skickade ett dm till dig 🙂


   
SvaraCitera

caitline06:

srrt men ahde typ bråttom och seda lite duyxelsu

Ah, bråttom och dyslexi, jag förstår.


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Ah, bråttom och dyslexi, jag förstår.

Galen


   
SvaraCitera

Little-Traci:

Galen

Ingen bra kombo där inte. TS verkar dock ha bråttom hela tiden förutom ibland då hon stavar rätt utan problem. Galen


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Ingen bra kombo där inte. TS verkar dock ha bråttom hela tiden förutom ibland då hon stavar rätt utan problem. Galen

Hehe well, du måste ändå ge hen lite cred änd Galen


   
SvaraCitera

Little-Traci:

Hehe well, du måste ändå ge hen lite cred änd Galen

Ja, det tycker jag, bra gjort av henne!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anonym32:

Du får nya vänner med tiden, jag skickade ett dm till dig 🙂

tack spg de


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Ah, bråttom och dyslexi, jag förstår.

yes 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Little-Traci:

Hehe well, du måste ändå ge hen lite cred änd Galen

thanksHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Ja, det tycker jag, bra gjort av henne!

thanskHjärta


   
SvaraCitera

caitline06:
hej, jag vill bara fråga vad jag borde göra så här ser min livssituation ut nu:
typ inga vänner längre
när jag ät ute och vissa personer ser mig ropat dom efter mig och skriker en hel del massa elaka saker
.hela mitt kompisgäng har lämnat mig och ljuger just nu och snakar skit om mig
mår skit
all säger typ bar vad jag gör fel just nu
skrev i ett tjafs till min gamla kompisgäng som lämnat mig när dom bara skrev vad det var för fel på mig
då skrev jag  :
tydligen bara fel på mig och e svarade ja
haft självmordstanka innan tror jag är på att få de tillbacka och vet att jag då it skulle kunna stå emot dom
försökt att prata med en kurator men för ett årsen låste jag mig in i badrummet till tiden var över
asså alla sviker mig just nus
i fredags cyckalde jag hem från R (det är en killkompis) då jag var helt jävla fucking vit i blicken 
0ch typ grät 
ligger typ i 2 timmar i sänegen innan jag sommanr varje kväll och tänker på alla fel som tydligen är på mig
jaga har blivit fett dryg 0ch fått en jävla attityd för jag it vill visa min svaghet men förlorar vänner genom det
vill kunna vara mig själv men är så fucking rädd för konsekvenserna
gråter flera kväöllar i rad snälla vadsk jag göra ge tuås snälla för pallar snart it mer detta är it ens en 10 del utav allt
som jag beräatt finsn månag flera grejer men orkar it säga allr

Skit i de där människorna, gå inte nära dem. Byt skola om du kan och för att få ut de negativa tankarna tycker jag att du måste prata med någon som är äldre, spendera mer tid med familjen. Hitta en hobby och ett intresse, häng inte med vänner om de får dig att må dåliga. Det är bättre att vara ensam och känna sig trygg och må bra än att vara hos dumskallar som försöker trycka ner dig hela tiden. Tänk bara positivt från och med nu och skit i alla människor som har tryckt ner dig. Va dig själv och var inte någon annan. Lycka till


   
SvaraCitera