Aviseringar
Rensa alla

vad fan ska jag göra??????


Ämnesstartare

fan i dag krossade jag mitt egna hjärta jag och min flickvän har varit tillsammansi i ett år och nio månader tills i dag. Vi har bråkat så jävla mycke den senaste månaden och i dag orkade jag inge mer och redan nu ångrar jag mej som fan jag älskar henne så JÄVLA MYCKET!!! vet någon vad jag ska göra???[cry][cry][cry][cry][cry][cry]


   
Citera

Gå dit skamset som fan och be om att hon ska vilja vara med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är fan ingen expert men va ifrån varandra ett tag så ni får sakna varann riktigt jäkla mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Gå dit skamset som fan och be om att hon ska vilja vara med dig.

fan jag fattar inte att jag gjode som jag gjorde FAN


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skidröw:

jag är fan ingen expert men va ifrån varandra ett tag så ni får sakna varann riktigt jäkla mycket.

okej [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var du upprörd när du gjorde slut?


   
SvaraCitera

säg att du älskar henne och mena det [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Var du upprörd när du gjorde slut?

som fan efter typ gick jag ocg slog sönder händerna mot en vägg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjockboll:

säg att du älskar henne och mena det

men hon vet ju att jag gör de hon är värld allt för mej[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JEPX:

som fan efter typ gick jag ocg slog sönder händerna mot en vägg

Inte efter, när. Alltså, bråkade ni?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Inte efter, när. Alltså, bråkade ni?

ja vi hadde typ bråkat hela dagen sen skulle jag gå och prata med henne då vart det bara värre och slutade som de gjorde[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjockboll:

säg att du älskar henne och mena det

ja men e de inte bra om vi är ifrån varandra ett tag och se om de finns något att komma tillbaka till eftersom vi bråkar så jävligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JEPX:

ja vi hadde typ bråkat hela dagen sen skulle jag gå och prata med henne då vart det bara värre och slutade som de gjorde

Ring upp/traska hem till henne, säg något om att du är ledsen över tidigare bråk och låtsas inte om att du gjorde slut med henne. Allvarligt, det borde funka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JEPX:

ja vi hadde typ bråkat hela dagen sen skulle jag gå och prata med henne då vart det bara värre och slutade som de gjorde

Ring upp/traska hem till henne, säg något om att du är ledsen över tidigare bråk och låtsas inte om att du gjorde slut med henne. Allvarligt, det borde funka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Ring upp/traska hem till henne, säg något om att du är ledsen över tidigare bråk och låtsas inte om att du gjorde slut med henne. Allvarligt, det borde funka.

okej tack[smile]


   
SvaraCitera