Aviseringar
Rensa alla

vad fan ska jag göra??????


Ämnesstartare

ibland gör man saker / säger man saker man inte riktigt menar när man är flyförbannad. Man tänker inte på allt som flyger ut ur en för man är så himla arg och trött på allting.

Men ibland är det också just sådana tillfällen som verkligen tar en i akt och får en att inse hur mkt personen betyder för en iallafall.
Det är lätt att ta varandra för givet när man är tillsammans ett bra tag.

Så.. ni borde sätta er ner och prata om varför ni bråkar, är det verkligen lönt att kanske irritera sig på små saker? Just såna här tecken = man tar varandra för givet.

Innan dess, ring henne och be om förlåtelse och berätta att du älskar henne av hela ditt hjärta och att man ibland säger saker man inte menar när man är arg och ledsen.
Sedan skall detta vara ett slags "pånyttfödelse" av ert förhållande, sitt ner o snacka igenom era problem, det är inte värt att bråka med den man älskar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vattuman:

ibland gör man saker / säger man saker man inte riktigt menar när man är flyförbannad. Man tänker inte på allt som flyger ut ur en för man är så himla arg och trött på allting.

tack. allt bara kom lixom och jag ångrar som fan men de där om en slags pånyttfödelse tror jag är vad hon behöver. TACK!![bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sedan till en annan sak vad ska man göra om flickvännen inte litar på mej? jag kan te.x inte vara med mina kompisar utan att hon blir förbannad för att jag och kompisarna kanske träffar några tjejer jag har aldrig varit otrogen och kommer aldrig att vara och de vet hon.


   
SvaraCitera

skidröw:

jag är fan ingen expert men va ifrån varandra ett tag så ni får sakna varann riktigt jäkla mycket.

Jao, kan ju vara så att man dock försöker fylla tomrummet med en annan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg som det är till henne? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läste inte men hoppas allting löser sig. Jag står på din sida hun [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JEPX:

sedan till en annan sak vad ska man göra om flickvännen inte litar på mej? jag kan te.x inte vara med mina kompisar utan att hon blir förbannad för att jag och kompisarna kanske träffar några tjejer jag har aldrig varit otrogen och kommer aldrig att vara och de vet hon

Fråga henne, varför skulle du vara med andra tjejer när du träffar dina kompisar? skulle tro på dåligt självförtroende från hennes sida?
Ni har varit tillsammans i 1 år och 9 månader, är det inte tillräckligt med bevis för att du inte skulle vara otrogen mot någon annan?
Hon kan sluta oroa sig, ditt hjärta slår för henne och ingen annan.

Lycka till!


   
SvaraCitera

ta skiten som en man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag antar att du i ögonblicket var trött på allt, och orkade mer. Du hann inte tänka. Men gå tillbaka till henne och sitt lugnt och prata om varför det itne fungerar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera