Aviseringar
Rensa alla

Vad fan ska jag göra?


Ämnesstartare

Ja eller hur! Så...snart...blir det nog så. Måste ta mod till mig. Det värsta som finns är att såra någon..jävla fan.. Kärlek = blä


   
SvaraCitera

Att vara öppen och ärlig är så oerhört viktigt i förhållanden. Ett visst antal av tjejerna jag varit i förhållanden med har precis som du lessnat, och jag har känt att det har varit min uppgift att upprätthålla relationen varav allt bara gått åt helvete. Prata med honom och säg som det är, det önskar jag att tjejerna jag varit tillsammans med gjort på en gång. Önskar dig lycka till i dina framtida relationer och livet i övrigt! [bigcheers]


   
SvaraCitera

syndicate:

Måste ta mod till mig. Det värsta som finns är att såra någon..jävla fan.. Kärlek = blä

Du sårar honom ännu mer om du fortsätter såhär.

lycka till!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej tack så mycket för alla svar 🙂 ska ta och prata med honom.. det funkar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahahah jävla fanskap! Nu har jag blivit deltagen i paradise hotel också. Vet dock inte om jag ska tacka ja eller nej än. Men nu kommer han tro att jag "gör slut" för att jag ska vara med där... helvete


   
SvaraCitera

Gör slut bara. [zzz] Man kan inte vara ansvarig för andras känslor, men man kan vara ansvarig för att vara ärlig emot andra.


   
SvaraCitera

syndicate:

Men jag vill så jävla gärna ha ett stadigt förhållande men icket..det går fan inte.

Du har inte hittat din rätte än helt enkelt. Man hittar inte ett stadigt förhållande på första bästa kille... lev livet medan du e ung, passa på att inte binda upp dig för någon förrän du tror att du känner att du hittat rätt med någon.

Youre still young and wild 🙂 lev livet för fan! Du lever den bara en gång!

Våga stå på egna ben o inte behöva va beroende av att "ha" någon. Visst, det kan vara trevligt med kärlek och pirr, men den måste ju fungera i längden oxå.


   
SvaraCitera

join the club


   
SvaraCitera

Dumpa och lev som singel [y]


   
SvaraCitera