Aviseringar
Rensa alla

vad fan vill han me mig?!


Ämnesstartare

Jag är så trött på att må dåligt över en viss kille. Jag har lyckats få känslor för honom fastän han är helt fel!

Ska förklara:
Vi träffades på en förfest bara någon dag efter att det tog slut med mitt ex. Jag var extremt sårbar (och full) och hade sex med honom redan första kvällen.. Redan nästa dag messar han mig och säger att vi hade en underbar natt tsm och att han ville träffa mig igen. Jag o mitt ex hade då snackat lite om att ge vårt förhållande ett nytt försök så drf skrev jag detta till den killen..

Sedan gick d 2 veckor och d funkade inte mellan mig och mitt ex, vi gjorde slut igen.. Då kontaktade jag den andra killen och han verkade intresserad. Vi snackade om att träffas länge men vi kom aldrig till skott förrän ca 5 veckor efter vi setts första gången. Vi hade planer på eget håll under kvällen så vi sågs på natten och hade sex igen. Denna gången var han dock mkt konstigare mot mig.. Sen hördes vi inte av på över en månad..

Sen verkade det som att han hade flickvän eftersom han hette tjejnamn på msn och hjärta och sånt så jag försökte strunta i honom men sen plötsligt för en vecka sen hörde han av sig igen och skriver "älskling" till mig! Nästa dag frågar jag vad han menade me det o om han hade vatt full el nåt.. Då skrev han att han hade druckit men att han saknade mig och hade tänkt på mig jättemkt blabla.. undrade om vi kunde ses dagen efter.. Dum som jag var gick jag ju på detta och sa att vi kunde ses!

Samma dag som vi ska ses skriver han att han längtar efter mig sen när jag skriver till honom är han plötsligt inte hemma utan han skulle messa när han kom hem, väntar o väntar men han messar aldrig mig tillbaka!!! 2 dagar senare skriver jag o undrar var han tog vägen och då säger han att han kom hem jättesent och glömde det! Sen har jag inte hört nåt sedan dess.. HUH??

Det är en väldigt förkortad version av allting eftersom d handlar om ca 5 månaders tid men han har verkat väldigt intresserad av mig, särskilt på sms. Tror han är osäker på sig själv och undrar om det är drf han drar sig ur hela tiden? kan någon svara på vrf en kille beter sig så här?..


   
Citera

han beter sig så för att han är dum i huvet


   
SvaraCitera

Lily89:

Tror han är osäker på sig själv och undrar om det är drf han drar sig ur hela tiden? kan någon svara på vrf en kille beter sig så här?..

Hur har du tänkt dig att ni ska kunna ge er in på något seriöst om du prioriterade att försöka få ihop det igen med ditt ex istället för att vara med honom?

Men ska inte ta någon sida här. Kan vara att han ser allt som en flört, men att han tycker du är för klängig och därför tar avstånd för att du ska tappa intresset.


   
SvaraCitera

Känn dig utnyttjad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EVIL_GENIUS_IS_BACK:

men att han tycker du är för klängig och därför tar avstånd för att du ska tappa intresset.

Hur kan han se mig som klängig när jag knappt kontaktar honom?.. I början kontaktade vi varandra ungefär lika mkt men nu klagade t o m han på att jag inte hört av mig..

En kompis till mig säger att han inte får så snygga tjejer som mig, vill inte skryta men vill bara mena att det inte kan ha något med det att göra, att han inte skulle tycka om mig menar jag..

Däremot vet jag att han är osäker på sig själv och undrar om han fegar ur?.. el kanske han hade en tjej ett kort tag och hon dissade honom så sökte han bekräftelse hos mig men ångrade sig me träffen sen?

Man kan tro så mkt och analysera sönder sig själv.. men allt jag vet är att detta inte är rätt och att jag vill komma över honom! men hur?


   
SvaraCitera

Du har verkligen blivit utnyttjad. det är en sak som är säker men inser du inte att du slösat bort ett halvår av ditt liv? Var lite förnuftig nu åtminstone och skit i vad du känner, för dina känslor tycks man inte kunna lita på iaf.


   
SvaraCitera

Så går det när man släpper till för tidigt.


   
SvaraCitera

kirgizistan:

Du har verkligen blivit utnyttjad

precis


   
SvaraCitera

Låter verkligen som du bara blivit utnyttjad så fort han själv kännt att han behövt dig.


   
SvaraCitera

förstår inte


   
SvaraCitera

Alltså, vart fan hittar man tjejer som dej? Är ju asnice med tjejer som släpper till utan att man som kille behöver anstränga sej särskilt mycket[sad]


   
SvaraCitera

Som du presenterar de har du ju blivit utnyttjad. FAST de var väll meningen med tråden med [y].

Lösning: Eftersom du verkar gilla att se dig utnyttjad så föreslår jag att du dissar honom. Känslor är bara reaktioner till hjärnan ingen sanning eller något sådant. Bara dissa, vet att du gjort de förut. [y]

Fast jag vet ju att du inte kommer lyssna på mig, du kommer antagligen följa din "känslor" och du kommer antagligen lida. Men de kanske de är värt. Vad du gör är väll upp till dig, men förstår inte varför du lägger så mycket tid på att förklara situationen om du är beredd att inte bry dig.


   
SvaraCitera

Casull:

Låter verkligen som du bara blivit utnyttjad så fort han själv kännt att han behövt dig.

Om du läser texten är de nog ganska så ömsesidigt de där. [confused]


   
SvaraCitera

kebu12:

Alltså, vart fan hittar man tjejer som dej? Är ju asnice med tjejer som släpper till utan att man som kille behöver anstränga sej särskilt mycket[sad]

Du är inställd på att anstränga dig. Även om chansen fans där framför näsan på dig. Så kommer du förmodligen inte se den.


   
SvaraCitera

Om men gud azzå?!!!1! fattar inte hur man kajn göra så, typiskt killAR.


   
SvaraCitera