Aviseringar
Rensa alla

Vad fan vill personen ovan ha sagt med sitt användarnamn?


Ämnesstartare

*kopiera, klistra in*

Vad betyder ovans användarnamn?

Överdrivna tolkningar och trams uppmuntras. 


   
Citera
Ämnesstartare

"Jag är sneaky med anagram och gillar klockor"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att han kanske blivit utsparkad från UM en gång i tiden men vill återinträda i gemenskapen och för att alla ska veta vem han är eller har varit så blev det inte jung.   Mycket glad


   
SvaraCitera

Han är cannabisrökare


   
SvaraCitera

Han heter sten irl och skulle därför heta stone här men så råkade han få med ett r också...


   
SvaraCitera

Han vill visa att han kan räkna. Det andra är bara till att förvirra för har ingen aning vad det betyder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

p12


   
SvaraCitera

hatar världen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att Danmark är bäst av någon knasig anledning.


   
SvaraCitera

Att man kan stava love på andra sätt 


   
SvaraCitera

Bokstäverna smälter bara ihop lite coolt. R och w är ju nästan samma. Först läser jag bara ddddd sedan hoppsan ett ord och ett ord till och sedan en sammanfattning men den är oklar. Tänker jag ännu mer blir det brad pitt och Leonardo, nått med maffia. Åh red hot chili peppers! 

På Google kommer det ett väskmärke upp så då hade det ju något och göra med bokstäverna som var intressant. Han måste gilla just do it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är en variant av mänskligheten


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Din kvinna". Mycket intressant. Personen själv utger sig för att vara din kvinna. Men vems kvinna egentligen? Är det min kvinna? Är det du som läser namnets kvinna? Ingen vet.
Eller tja, kanske. Det är allas kvinna. Vem är allas kvinna då? Min enda gissning är att Din Kvinna är Eva från Bibeln, återfödd. 
På bilden står det ju trots allt "Angel"...

Din kvinna vill alltså berätta att hon (?) egentligen är Eva återfödd.


   
SvaraCitera

Han tuggar tuggumi ofta å har dålig fantasi


   
SvaraCitera
Cobrak

spearmint:
"Din kvinna". Mycket intressant. Personen själv utger sig för att vara din kvinna. Men vems kvinna egentligen? Är det min kvinna? Är det du som läser namnets kvinna? Ingen vet.
Eller tja, kanske. Det är allas kvinna. Vem är allas kvinna då? Min enda gissning är att Din Kvinna är Eva från Bibeln, återfödd. 
På bilden står det ju trots allt "Angel"...

Din kvinna vill alltså berätta att hon (?) egentligen är Eva återfödd.

vilken jävla analys

det är min kvinna

ont: han vill jiddra med allas mentalitet å få oss å tänka "vad fan betyder plejadisk?"


   
SvaraCitera