Aviseringar
Rensa alla

Vad fantiserar du om NU?


stereo total:

köttis

Jag brukar kalla sådana människor som äter andra individers kroppsdelar för "köttisar".


   
SvaraCitera

kramar


   
SvaraCitera

Geigerzähler:

Jag brukar kalla sådana människor som äter andra individers kroppsdelar för "köttisar".

Det låter logiskt.
Men att vilja bli kallad det i sin sexfantasi är ju bara hilarious.


   
SvaraCitera

vill att min tjejkompis kommer snart så att jag får k nulla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag fantiserar om att få göra om det jag gjorde igårkväll (a)

Jag var med min pojkvän och vi bestämde oss för att ta en promenad i solnedgången, det var riktigt härligt väder ute. Vi gick ner till sjön och gick långsamt längs stranden. Jag kollade på honom och log och talade om för honom hur fantastiskt sexig han är i varenda rörelse. Vi stannade, kysstes länge. Jag kände hur vi kom närmre och närmre varann. Jag tog honom närmre mig och pressade mina bröst mot hans kropp, jag lekte lite med handen över hans kropp, och jag kände hans hårda kuk mot mig.
Jag märkte att det kom några gående en bit bort, jag backade honom några steg och han stod lutad mot ett träd. Jag visste att dom fortfarande skulle kunna se oss om dom fortsatte åt samma håll. Men jag var hysteriskt kåt nu. Jag knäppte snabbt upp hans byxor och samtidigt som jag drog ner dom följde jag med ner på knä. Jag berömde hans kuk och smekte honom långsamt. Kysste och slickade men var för kåt för att hålla på för länge. Nu tog jag in honom i min mun, han höll ett stadigt tag i mitt hår och stönade så jääävla sexigt som bara han kan. Jag började suga fortare och va så kåt att jag inte visste var jag skulle ta vägen, jag började ta på mig själv samtidigt. Handen innanför trosorna, det slutade med att vi kom samtidigt, han i min mun. Vi var båda överens om att det var bland de bästa vi gjort tillsammans. Gissa vem som fick belöning inatt då? 😉


   
SvaraCitera