Aviseringar
Rensa alla

Vad får dig att skratta?


EGER
 EGER
Ämnesstartare

Z0dd:

Fantastiskt! 


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Han gör mig aldrig besviken. Den får mig och gapskratta varenda jävla gång. Klassiker !!!


   
SvaraCitera

HiTech:

Han gör mig aldrig besviken. Den får mig och gapskratta varje jävla gång. Klassiker !!!


   
SvaraCitera

Attitydinkontinent:

 Verkar som att jag fått en ny favorit 😀


   
SvaraCitera

Kanye West är riktigt skön. 


   
SvaraCitera

jag kan ligga på golvet och gråta av skratt åt skit som:

bill burr när han beskriver sina psykopatiska tankar, 0:00 - 0:12

jontron när han recenserar ett kalla kårar-avsnitt och jävlas med barnskådespelarnas dåliga timing, 10:45 - 10:55

tim and erics jävla val av innehåll för den här dating service-sketchen, hela klippet

sticky fingaz när han förklarar för white corporate america vad han tycker om människor som bootleggar skivor, 2:20 - 2:38

patrice o'neal när han får ett skrattanfall av "the up and down game" på the opie and anthony show, en "lek" där jim norton pratar med en snubbe som har jävligt lätt för att få och förlora erektioner om 1. damer, och 2. sport, fram och tillbaka, 0:07 - 0:53

en sjukt sexistisk och rasistisk latinosnubbe när han i en rap battle mot en mörkhyad kvinna i en ljusgrön klänning kallar henne en "glow-in-the-dark slave", 2:08 - 2:27

j-zone när han beskriver konstformen pay phone pimpin' och förklarar för sitt ragg att han inte bryr sig om transfetter och att white castle har skottsäkert glas, 1:30 - 1:49

och ~bBy gUrL~ och hennes komiska geni när hon rimmar flerstavigt, dissar folks mammor, plockar isär aspar och sprider visdom på um på gott och ont

det finns dessvärre inte i närheten av så mycket showcase som det finns guld, men se:

http://ungdomar.se/forum/thread/terrormats-trad-foer-goda-rad/13032825?page=3


   
SvaraCitera

=) 


   
SvaraCitera
grisen

När någon säger "Tjolöholm"

Läs det högt några gånger, kanske funkar :p


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

När man typ tar en rolig bild med en kompis eller om någon säger något roligt skämt!


   
SvaraCitera

Skentrevlig:

Åh jag fick så dåligt samvete när jag fnissade lite åt delar i den serien :(((((((


   
SvaraCitera

när man driver med Självklarheter.


   
SvaraCitera

10364041_10154214406355193_2211770778930


   
SvaraCitera

Robin Hood Men In Tights Mycket gladMycket gladMycket gladGladGladGladMycket gladGlad

HAHA


   
SvaraCitera