Aviseringar
Rensa alla

Vad får man titta på internet


Ämnesstartare

Är 15 år och undrar vad är max man får se på internet, kan polisen spåra ens mobil???


   
Citera

Vad menar du ens?


   
SvaraCitera

du får titta på exakt vad du vill som inte är olagligt som barnporr eller droger


   
SvaraCitera

du får kolla på all skit du vill till och med barnporr det är inte olagligt att titta på bara olagligt att ladda ner ladda ner TOR webrowser så kan du få några hidden wiki länkar eller omn du vill ha en backdorr till ett redroom med live avrättningar annars kan du väll kolla på sidor som "bestgore.com" eller "theync.com" etc hoppas detta hjälpte dig


   
SvaraCitera

ladda ned Orbot och Orfox på android via google play 


   
SvaraCitera

Om jag inte missuppfattat svenska lagar så kan man få både böter och fängelse för ex utnyttjande av  IPTV-tjänsterna dvs pirat-TV som avkodar kanalerna och vidarebefordrar dem tlll klienterna.

Förvissa enl mig en totalt vansinnig lag men man kan ju undra när man surfar in på vissa sidor typ IPTV KING som erbjuder tusentals kanaler från 20-talet länder. Mycket glad


   
SvaraCitera

Om du känner att du behöver ställa den frågan så borde du hålla dig till typ smhi.se


   
SvaraCitera
sies
 sies

Polisen får inte direkt spåra din mobil, däremot kan de spåra din IP-address om du besökt en sida de har kontroll över. 


   
SvaraCitera

Om du tänker på film och sånt hittade jag en lista där du kan kolla var du hittar gratisfilm utan att göra något olagligt
https://www.filmtopp.se/2017/10/05/ingen-dreamfilm-har-streamar-du-gratis-film/


   
SvaraCitera

VPN är en måste ha funktion för varje webbläsare och nätverksbaserad app oavsett vem som utvecklat den, så du måste använda IMHO. Jag använder den även när jag är chillande och tittar på click here (läs recension) rekommenderar jag starkt att göra detsamma och aldrig låta din vakt nere.


   
SvaraCitera

Du är 15 år gammal; lita på mig, du är i den mest lärande åldern, så jag rekommenderar dig att lära dig från internet, och ja, polisen kan spåra dig; det finns många svarta får finns i den digitala världen inför hackare, så jag rekommenderar dig att använda sekretessverktyg VPN. Du kan dock läsa artiklar om integritet på Internet på Reviewsed.com.


   
SvaraCitera

Tråden  är från 2018?Förvirrad

Tardig


   
SvaraCitera
Smilen

Det mesta får man nog titta på. 


   
SvaraCitera

Yes, VPN blocks websites, but its main use is for security reasons so that no one can spy on you. My friend, you are in your golden age, do not waste your time on useless things, it will really lead you nowhere. It is my humble request not to abuse it.


   
SvaraCitera

Well, the government can track you even if you are using a VPN but the bright side of using a VPN is if someone else tries to infiltrate your device a high-end VPN won't let them pass.


   
SvaraCitera